Локальний моніторинг якості освіти

318
Локальний моніторинг якості освіти здійснюють на рівні навчального закладу

Моніторинг:

  • дає змогу розробити шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу певного навчального закладу, діяльності вчителів та окремих учнів
  • потребує невеликих матеріальних та людиноресурсних затрат. За певної методичної та технологічної підготовки його може здійснювати як відповідний орган управління освітою, так і навчальний заклад

У загальноосвітньому навчальному закладі моніторинг здійснюють на внутрішньошкільному чи внутрішньокласному рівнях.

Моніторинг навчальних досягнень учнів та моніторинг окремих елементів навчально-виховного процесу необхідно здійснювати, враховуючи такі його складники, як:

  • організаційний — у науково-методичних центрах, шкільних методичних об’єднаннях слід створити підрозділи, які визначають мету, розробляють концепцію, програму майбутнього моніторингу, здійснюють його інформаційно-аналітичний супровід
  • технологічний — перш ніж здійснювати моніторинг, варто розробити відповідний алгоритм, уніфіковані правила, яких мають неухильно дотримуватися всі учасники моніторингу, а також спланувати технічне оброблення отриманих результатів
  • аналітичний — передбачає аналіз даних, отриманих за результатами моніторингу, зокрема встановлення причинно-наслідкових зв’язків; порівняння нових даних з даними, отриманими під час попереднього моніторингу тощо
  • управлінський — ухвалення виваженого управлінського рішення або низки управлінських рішень за результатами проведеного моніторингу

Нині саме управлінський та аналітичний складники моніторингу є найбільш актуальними, оскільки дають змогу отримати об’єктивні дані про стан усіх сфер освітньої галузі і спрогнозувати тенденції їх функціонування у майбутньому.



Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Присвоєння кваліфікаційних категорій: від А до Я» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книжка «Присвоєння кваліфікаційних категорій: від А до Я»

для передплатників е-журналу «Практика управління закладом освіти»

Читати книгу

Розсилка



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Будь ласка, увійдіть на сайт

Заходьте! Відкрито!
Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1 хвилина.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

Витратіть на реєстрацію лише 57 секунд і отримайте доступ до:

форм та зразків для скачування
✓ актуальних статей від редакції
✓ докладних відповідей на складні робочі ситуації
✓ найсвіжіших новин галузі
нормативних документів



У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль