Вибір програми для надання додаткової освітньої послуги у дошкільному закладі

744
Формування методичної бази для органiзацiї роботи груп з додатковими освiтнiми послугами вiдбувається на основi програм розвитку дітей дошкільного віку. Розглянемо види програм

Відповідно до листа МОН України «Щодо надання додаткових освітніх послуг в дошкільних навчальних закладах» від 23.11.2015 № 1/9-560 (далі — Лист  №1/9-560) зміст додаткових освітніх послуг визначається локальними програмами, що складаються керівниками гуртків (авторською групою) на основі власної педагогічної діяльності та іншими програмами, затвердженими в установленому порядку.

У листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про розроблення програм для дошкільної освіти» від 28.02.2013 № 1/9-152 (далі — Лист № 1/9-152) розглянуто процедуру підготовки та використання програм.

Зокрема, у Листі № 1/9-152 зазначено, що відповідно до концептуальних засад укладання розрізняють програми традиційні, інноваційні та альтернативні.

За спрямованістю на реалізацію розвивальних, виховних, навчальних цілей освіти, змістовими складовими і наповненням розрізняють комплексні та парціальні програми.

Комплексні програми розробляють відповідно до Базового компонента дошкільної освіти.

Парціальні програми поглиблено висвітлюють один або декілька близьких змістових компонентів, напрямів за освітніми лініями, видами діяльності, лініями розвитку тощо. Вони доповнюють зміст інваріантної та (чи) варіативної складової чинних комплексних програм і є додатковими до них.

Парціальні програми використовують для організації діяльності дошкільних закладів і груп за певним пріоритетним напрямом (наприклад, художньо-естетичним, фізкультурно-оздоровчим, пізнавальним, етнокультурним, комунікативно-мовленнєвим).

За рівнем упровадження розрізняють загальноукраїнські, регіональні, локальні програми.

Локальні програми затверджує науково-методична рада на рівні місцевого органу управління освіти мають обмежене використання в окремих навчальних закладах (відповідно до Листа  № 1/9-560). Їх застосовують для організації додаткових освітніх послуг у формі гуртків, студій, секцій. Локальні програми можуть бути з різних освітніх ліній. Перегляд програм здійснюється один раз на п’ять років.



Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Присвоєння кваліфікаційних категорій: від А до Я» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книжка «Присвоєння кваліфікаційних категорій: від А до Я»

для передплатників е-журналу «Практика управління закладом освіти»

Читати книгу

Розсилка



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Будь ласка, увійдіть на сайт

Заходьте! Відкрито!
Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1 хвилина.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

Витратіть на реєстрацію лише 57 секунд і отримайте доступ до:

форм та зразків для скачування
✓ актуальних статей від редакції
✓ докладних відповідей на складні робочі ситуації
✓ найсвіжіших новин галузі
нормативних документів



У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль