Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі

27 серпня 2014 9
Матеріали випуску 2014.3 КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» допоможуть організувати діагностичну та освітню роботу для підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічного колективу та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес.

Інформаційно-комунікаційні технології вриваються в наше життя, не питаючи дозволу. Те, що здавалося ще минулого десятиліття фантастикою, нині є буденною реалією. Щоб іти в ногу з часом, ефективно застосовувати інновації, слід щодня підвищувати рівень компетентності щодо користування комп’ютерною, мультимедійною технікою, мобільними пристроями тощо та відкривати для себе ті нові можливості, які дарує нам сучасний інформаційний простір і цифровий світ.

Відповідно до Кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 01.06.2013 № 665, однією з головних складових компетентності педагогів є інформаційна компетентність.

Вихователь-методист має організувати діагностичну та освітню роботу для підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічного колективу та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (далі — ІКТ) в освітній процес. Надійним помічником у цій важливій та гостро актуальній справі стане випуск 2014.3 КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для вихователя-методиста». На диску подано шаблони документів, що забезпечать інтеграцію ІКТ в освітній процес, серед яких проекти відповідних наказів, положень, тематичних і перспективних планів, інструкції, сценарії, конспекти.

Для визначення рівня володіння ІКТ працівниками дошкільного навчального закладу доцільно провести опитування, анкетування, організувати взаємовідвідування, зокрема щодо застосування ІКТ на заняттях дітей старшого дошкільного віку. Після аналізування цього питання і виявлення потреб колективу щодо використання цифрової, комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, варто провести практичні заняття, і насамперед з таких тем, як електронне спілкування, створення презентацій, оброблення аудіовізуальної інформації, ведення інтернет-ресурсів дошкільного навчального закладу. Подані в цьому випуску рекомендації, довідкові таблиці, покрокові алгоритми дадуть змогу вихователю-методисту виважено і ефективно організувати навчання колективу, а мультимедійні презентації та пам’ятки забезпечать легкість сприймання нового матеріалу.

Тож пропонуємо ознайомитися з повним переліком розміщених у випуску 2014.3 КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» і щиро зичимо, щоб завдяки вашій наполегливій, креативній і натхненній роботі якість освітнього процесу невпинно зростала, а висока професійність колективу стала візиткою дошкільного навчального закладу, у який ви вкладаєте свої сили і душу.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Присвоєння кваліфікаційних категорій: від А до Я» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книжка «Присвоєння кваліфікаційних категорій: від А до Я»

для передплатників е-журналу «Практика управління закладом освіти»

Читати книгу

Розсилка



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах