Колегія МОН обговорила найактуальніші питання сфери освіти

24 січня 2014 9
23 січня 2014 року відбулося засідання Колегії Міністерства освіти і науки України. Учасники зустрічі обговорили особливості роботи психолого-медико-педагогічних консультацій та питання впровадження енергозбережувальних технологій у ЗНЗ.

У Міністерстві освіти і науки України 23 січня 2014 року відбулося засідання Колегії МОН. Учасники зустрічі обговорили найактуальніші напрями розвитку освіти в Україні.

Перш за все присутні розглянули питання про діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК).

Так, завідувач центральної психолого-медико-педагогічної консультації Антоніна Обуховська наголосила, що головною місією цих консультацій є не лише надання фахової допомоги дітям з особливими потребами, а й консультування сімей, які виховують дітей зі складними порушеннями, та участь у розробці індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда.

За підсумками доповіді міністерством внесено зміни до Положення про центральну та республіканську (АР Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації.

Відповідно до цього Положення визначено основні напрямки діяльності ПМПК щодо забезпечення права на отримання якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами, розроблено механізм взаємодії ПМПК з органами управління освіти і науки, соціального захисту населення, охорони здоров’я, служб у справах дітей.

Міністр освіти і науки України Дмитро Табачник запропонував департаменту вищої освіти та Центру практичної психології розглянути питання щодо можливості запровадження педагогічної практики у консультаційних комісіях, а також разом вивчити можливість залучення коштів Національної академії педагогічних наук у розвиток психолого-медико-педагогічних консультацій.

Крім того, на колегії було приділено увагу й упровадженню енергозбережувальних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах. Цьому питанню присвятив свою доповідь заступник директора департаменту загальної середньої освіти – начальник відділу взаємодії з місцевими органами виконавчої влади МОН Андрій Марченко

Він констатував, що місцевими органами управління освітою проводиться системна робота, спрямована на модернізацію матеріально-технічної бази навчальних закладів та впровадження сучасних енергозбережувальних технологій.

Однак посадовець зауважив, що заходи з енергозбереження стануть дієвими тоді, коли керівники навчальних закладів будуть вести суворий облік використаного тепла, води та енергоресурсів. За його словами, найбільш суттєві втрати енергії відбуваються на елементарному рівні: погано зачинені вікна або двері, не вимкнуте світло, кран, який не закрили або він протікає.

За результатами обговорення члени Колегії МОН запропонували щороку проводити моніторинг та аналіз стану впровадження енергозбережувальних технологій у навчальних закладах, узагальнювати кращий досвід,  розробити методичні рекомендації для керівників навчальних закладів із зазначених питань, надавати пріоритетну підтримку проектам, у тому числі громадських організацій з питань енергозбереження тощо.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Присвоєння кваліфікаційних категорій: від А до Я» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книжка «Присвоєння кваліфікаційних категорій: від А до Я»

для передплатників е-журналу «Практика управління закладом освіти»

Читати книгу

Розсилка



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах