Українська молодь поговорила про бізнес та кар’єру

10 грудня 2012 7
Після доповідей програма форуму відбулася практична частина, яка складалася з бізнес-кейсів від компаній. Мета бізнес-кейсів ― вирішення реальних задач на прикладах компаній. Задачі охоплювали теми інновацій у продажах; оn-line та оff-line позиціонування; ефективної комунікації як важливого елементу на шляху досягнення бізнес-цілей.

На всеукраїнському форумі «Молодь та бізнес» 2012 зібралося близько 300 студентів з 24 міст.

За словами координатора форуму «Молодь та бізнес» 2012, Автушенко Анастасії, щороку кількість учасників форуму поповнюється представниками з різних міст України: «Сьогодні нам вдалося зібрати представників з 24 міст України: Києва, Львова, Одеси, Ужгорода, Луганська, Харкова, Дніпропетровська, Донецька, Маріуполя, Бердянська, Запоріжжя, Севастополя, Сімферополя, Івано-Франківська, Тернополя, Миколаєва, Кривого Рогу, Чернівців, Полтави, Сум, Борисполя, Вінниці, Завалля та Ірпіні. Дуже приємно, що нас також підтримують освітні заклади. Саме завдяки гостинності Київського національного університету ім. Т. Шевченко нам вдалося організувати форум з такою насиченою програмою».

Про це повідомила прес-служба міжнародної молодіжної організації AIESEC.

Організація зібрала також представників бізнесу та неурядових організацій на всеукраїнському форумі «Молодь та бізнес» 2012.

Форум «Молодь та бізнес» 2012 був присвячений трьом питанням, що є актуальними у суспільстві та бізнесі сьогодні, а саме «Інновації у бізнесі», «Підприємництво» та «Корпоративна соціальна відповідальність».

Після доповідей програма форуму відбулася практична частина, яка складалася з бізнес-кейсів від компаній. Мета бізнес-кейсів ― вирішення реальних задач на прикладах компаній. Задачі охоплювали теми інновацій у продажах; оn-line та оff-line позиціонування; ефективної комунікації як важливого елементу на шляху досягнення бізнес-цілей; диференціації в умовах жорсткої конкурентної боротьби, як засобу оздоровлення бізнесу; інновацій через призму підприємництва.

Після кейсів молодь та представники бізнес-сектору мали змогу поспілкуватися більш інтерактивно під час панельної дискусії. Учасники ставили питання до представників міжнародних та українських компаній, висловлювали свої думки й ідеї щодо обговорених тем.

Форум допоміг виявити основні питання, якими задається сучасна молодь:

• Як вирішити проблему відсутності практики після закінчення університету?

• Які кар’єрні можливості пропонують компанії для молоді?

• Чи є в українських компаніях культура нововведень та наскільки легко вона впроваджується і підтримується?

• Як компанії вимірюють вплив та результати корпоративної соціальної відповідальності на зовнішнє середовище?

Враженнями від форуму охоче поділилася його учасниця Марина Гавриляка, студентка 4 курсу Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія»: «Форум ― це унікальна можливість дізнатися багато нового, зрозуміти до чого варто прагнути. Серед усіх спікерів мені найбільше запам’ятався Віталій Кедик з компанії Terrasoft, особливо моменти з «клієнтської лояльності».  Мені дуже сподобалося, що ніхто зі спікерів не читав з листа, а працювали з аудиторією. Обов’язково візьму участь у форумі наступного року!».

«Сподіваємося, що думки, які були висловлені протягом Форуму, допоможуть учасникам знайти себе у майбутньому, сприятимуть побудові власної кар’єри на засадах відповідальності за свої дії, усвідомленні наслідків та розумінні потреб суспільства», ― висловили думку організатори заходу.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

Медіаактивний навчальний заклад від журналу «Практика управління закладом освіти»

В е-журналі «Практика управління закладом освіти» з’явилася перша книжка для передплатників:

«Медіаактивний навчальний заклад, або Як не загубитися в тенетах інтернету»

Читати книгу

Розсилка



ОНЛАЙН-ТЕСТ!

Онлайн-тест від журналу «Практика управління закладом освіти»

В е-журналі «Практика управління закладом освіти» з’явилися інтерактивні тести.

Перевірте свої знання з теми «Розгляд звернень громадян»

Спробувати

© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах