Вчені знайшли «щасливий» ген

29 серпня 2012 4
Відкриття допоможе пояснити, чому жінки часто відчувають себе більш щасливими, ніж чоловіки. У свою чергу, чоловіки за статистикою почуваються щасливішими в підлітковому віці через невисокий рівень тестостерону.

Вчені знайшли ген, який робить людину щасливою. Проте «працює» він тільки у представниць жіночої статі.

Відкриття допоможе пояснити, чому жінки часто відчувають себе більш щасливими, ніж чоловіки. Ось скажімо, стало відомо, що настрій може залежати від наявності або відсутності певних генів у мозку.

Ген під назвою MAOA впливає на рівень «хороших» хімічних речовин у мозку.

Дослідники запитали у майже у 350 чоловіків і жінок, наскільки вони щасливі і взяли зразок слини, яка була протестована на ДНК. Існує два типи гена MAOA: дуже активний і менш активний. Дослідники виявили, що жінки з менш активним типом гена МАОА були щасливіші, ніж інші. Жінки, у яких відзначали наявність двох копій «щасливого типу» МАОА, були найщасливішими. З усіх досліджених представниць слабкої статі тільки у кожної четвертої цей ген не був знайдений.

У чоловіків же, хоч цей ген і зустрічався, вони, тим не менш, не відчували себе щасливішими інших. Вчені пояснили це тим, що у представників сильної половини людства дію цього гена блокується активністю тестостерону. При цьому вони відзначили, що чоловіки за статистикою почуваються щасливішими в підлітковому віці через невисокий рівень тестостерону.