Сприяємо психологічній компетентності вчителя

15 березня 2017
5596
Середній бал: 5 із 5

Погодьтеся, школярі можуть бути різними, але вчителі — лише найліпшими. Та це не означає, що час «підчистити» учительський штат, ні. Керівник навчального закладу має якісно співпрацювати зі шкільним практичним психологом

Згадайте, яких труднощів зазвичай зазнають педагоги у своїй діяльності. Так, це проблеми, пов’язані зі:

Деколи педагоги:

Формування психологічної компетентності

Психологічну компетентність не прищепити — її набувають свідомо, потребуючи. Тому практичний психолог має забезпечити умови, щоби вчитель бажав підвищувати свою компетентність у психолого-педагогічних питаннях.

Для підвищення рівня психологічної компетентності вчителів та розвитку їхньої загальної психологічної культури застосовні інтерактивні методи роботи практичних психологів з педагогами.

У цьому допоможуть завдання спеціального навчального семінару-практикуму​

Ефективність навчальної взаємодії

Якого педагога нині можна вважати компетентним? Напевне, того, хто належно реалізує власне призначення — навчати та сприяти розвитку дітей. Результат цієї роботи значно залежить від установлення довірливих та дружніх стосунків педагога з дітьми, від того, наскільки сприятливим є психологічний клімат у шкільному та педагогічному колективі.

На формування сприятливого психологічного клімату серед педагогічного колективу практичний психолог у своїй роботі звертається до комплексного підходу:

  • надає індивідуальні та групові консультації педагогам
  • здійснює активну просвітницьку роботу, щоб зацікавити вчителів та заохотити їх до пошуку шляхів співпраці з фахівцями психологічної служби
  • проводить із педагогами заняття з елементами тренінгів, аби навчити їх вдало регулювати власний емоційний стан
  • сприяє розвитку позитивних професійних та особистісних якостей педагогів (емпатії та рефлексії)
  • здійснює профілактику негативних проявів, які ускладнюють зростання психологічної компетентності (синдрому професійного вигорання)
  • впроваджує інтерактивні форми роботи з колективом.

Навчайте і заохочуйте вчителів до ефективної навчальної взаємодії з учнями, мотивуйте до практичної реалізації запропонованих вами рекомендацій.

logo