Відправною точкою, що визначає тематику засідань педагогічної ради на наступний навчальний рік, є результати глибокого аналізу стану навчально-виховного процесу
До обговорення тематики засідань педагогічної ради залучають:
- керівників методичних об’єднань
- учителів-новаторів
- працівників психологічної служби.
Тематика засідань педради є каркасом, на який «нанизується» вся методична робота в
плані загальноосвітнього навчального закладу на рік.
Вихідні та робочі 2020
Типи засідань педради
Зазвичай річний цикл роботи педради формується з чотирьох-п’яти засідань. Обов’язкові з них —
- у серпні, коли проводять установче (аналітико-прогностичне) засідання
- у травні-червні — підсумкове (узагальнювально-аналітичне).
Можна проводити засідання комбіновані, що виконуватимуть функції, скажімо, науково-педагогічного й установчого чи тематичного й підсумкового.
Циклограма роботи педагогічної ради
Місяць | Тип засідання | | Тема/Зміст роботи |
серпень | Установче | | - Планування роботи загальноосвітнього навчального закладу
- Визначення завдань педагогічного колективу
- Обговорення питань готовності школи до початку навчального року
|
жовтень-квітень | Науково-педагогічне Психолого-педагогічне Тематичне Проблемне | | - Реалізація науково-педагогічної проблеми, над якою працює загальноосвітній навчальний заклад
- Спрямування діяльності педагогічного колективу на забезпечення ефективності навчально-виховного процесу, створення простору нових освітніх можливостей, формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві
- Підвищення рівня навчальних досягнень учнів, поліпшення ефективності навчально-виховного процесу, формування самостійної творчої особистості
|
травень-червень | Підсумкове | | - Аналізування роботи загальноосвітнього закладу за навчальний рік та обговорення шляхів її поліпшення
- Обговорення здобутків педагогічного колективу щодо орієнтації на потреби учня в освітньому процесі; застосування інформаційно-комунікаційних технологій, що оптимізують управлінські процеси й формують в учнів важливі технологічні компетентності
- Обговорення:
– річного плану та режиму роботи навчального закладу на наступний навчальний рік – робочого навчального плану, зокрема варіативної складової – питань про переведення учнів до наступних класів, випуск учнів, видачу документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні тощо – допуску екстернів до державної підсумкової атестації (за потреби) - Звітування щодо організації співпраці з батьками, громадами і її результативності
|
Зважаючи на циклограму, завдання колективу, визначають тематику засідань.
