Як розподілити обов’язки між працівниками ЗДО й оформити наказ

16 серпня 2021
16012
Середній бал: 5 із 5

Розуміти зону відповідальності вихователя-методиста, знати, до кого звернутися з приводу графіку роботи гуртків, а до кого – через несправність електроприладів – усе це необхідно для структурованої організації роботи ЗДО

Для прозорості діяльності дитсадка директор видає наказ про розподіл обов’язків і посадової відповідальності між адміністративними працівниками дошкільного закладу. Коли кожен чітко розуміє свої завдання – підвищується відповідальність і полегшується управління навчально-виховним процесом і фінансово-господарською діяльністю закладу.

Зразки договорів про закупівлю у сфері організації харчування: СКАЧАТИ

Наказ стосується:

Директор описує обов’язки, зазначаючи у пункті про кожного працівника:

  • за який сегмент відповідає
  • чию роботу скеровує
  • що організовує
  • про що і перед ким звітує
  • з ким погоджує діяльність.

Наказ про розподіл функціональних обов’язків і посадової відповідальності між адміністративними працівникамиСкачайте

Приклад оформлення наказу про розподіл функціональних обов’язків і посадової відповідальності між адміністративними працівниками

logo