Найкращий спосіб виховання школярів – це об’єднання зусиль учителів і сім’ї у досягненні спільних цілей. Основні орієнтири виховання учнів враховують це у змістовій лінії виховної роботи «Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей»
Класний керівник проводить виховну роботу у двох напрямках:
- розвиток і удосконалення моральної активності
- родинно-сімейне виховання.
Використовуйте різні методи у виховній роботі – це зацікавить учнів. Запрошуйте батьків та інших гостей брати участь у шкільних подій, варіюйте місце проведення, залучайте дітей до підготовки заходів та заохочуйте їх пропонувати власні ідеї. Використовуйте такі формати:
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
Медичні огляди працівників: тримаємо на контролі

Змістова лінія «Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей»
Клас |
Розвиток і удосконалення моральної активності |
Родинно-сімейне виховання |
---|---|---|
ВЕРЕСЕНЬ |
||
1 |
Година спілкування «Що означає бути вихованою людиною?» |
Гра-бесіда «Мої обов’язки в сім’ї» |
2 |
Година спілкування «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди!» |
Гра-бесіда «Традиції та реліквії моєї родини» |
3 |
Гра-бесіда «Мій день, мої вчинки» |
Ігрове спілкування «Живу і навчаюсь у родині» |
4 |
Сюжетно-рольова гра «Розкажи мені про себе» |
– |
5 |
Година спілкування «Відповідальність — найліпший |
Ситуаційно-рольова гра «Про гостинність і гостей» |
6 |
Година спілкування «Точність — увічливість королів» |
Анкетування «Дерево починається з коріння, а людина — із сім’ї» |
7 |
Тематичний діалог «Моє спілкування з людьми» |
Презентація «Моя сім’я» |
8 |
Просвітницький тренінг «Особистість і колектив» |
Презентація «Я і моя родина» |
9 |
Тематичний діалог «Колектив починається з мене» |
Проект «Цінності моєї родини» |
10 |
Круглий стіл «Моральний ідеал і його місце в житті людини» |
Конференція «Сім’я — основа держави» |
11 |
Круглий стіл «Людське життя як найвища цінність» |
Усний журнал «Українська народна педагогіка про сім’ю» |
ЖОВТЕНЬ |
||
1 |
Гра-мандрівка «Ми йдемо до їдальні» |
Спортивні змагання «Мама, тато, я — дружна сім’я» |
2 |
Ситуаційно-рольова гра «Моя іграшка — тобі» |
Усний журнал «Захоплення моїх рідних» |
3 |
Школа ввічливості «Мистецтво ґречності» |
Спортивне свято «Родина, родина — від батька до сина» |
4 |
Школа ввічливості «Вихована людина: яка вона?» |
Виставка «Мама, тато, я — читацька сім’я» |
5 |
Просвітницький тренінг «Дружба та її значення в житті людини» |
Родинна вітальня «Шануймо старших» |
6 |
Проект «Ми і наші вчителі» |
– |
7 |
Година спілкування «Я в учнівському колективі» |
Ігрова програма «Напитись з отчої криниці» |
8 |
Усний журнал «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити» |
– |
9 |
Прес-шоу «Мої вчителі, старші друзі та наставники» |
– |
10 |
Просвітницький тренінг «Твоє репродуктивне здоров’я» |
Презентація «Традиції моєї родини» |
11 |
Виставка творчих робіт «Про віру, культуру, освіту» |
Проект «Сімейні реліквії» |
ЛИСТОПАД |
||
1 |
Сюжетно-рольова гра «Чарівні слова відкривають серця» |
Гра-бесіда «Бабусина скриня» |
2 |
Сюжетно-рольова гра «Мій товариш» |
Інсценування «Школа вишуканих манер» |
3 |
Ситуаційно-рольова гра «Як і чим випробовується дружба» |
– |
4 |
Вікторина «Народна мудрість про добро, совість, ввічливість, справедливість, чесність» |
– |
5 |
Анкета думок «Честь і гідність» |
– |
6 |
Рольова гра «Моє і чуже» |
– |
7 |
Рольова гра «Мій етикет» |
– |
8 |
Проект «Імідж сучасної людини» |
– |
9 |
Етичний тренінг «Культура користування мобільним зв’язком» |
– |
10 |
Відкрита кафедра «Свобода чи вседозволеність» |
Просвітницький тренінг «Статева культура — основа сім’ї та усвідомлюваного батьківства» |
11 |
Семінар «Конфліктна ситуація: народження істини, а не загострення стосунків» |
Тематичний діалог «Пріоритети подружнього життя» |
ГРУДЕНЬ |
||
1 |
Ситуаційно-рольова гра «Школа гарної поведінки» |
Сюжетно-рольова гра «Слова вітання, побажання» |
2 |
Година спілкування «Дорога доброчинності» |
Родинне свято «Шануй батька й неньку» |
3 |
Година спілкування «Любов. Любов-милосердя. Доброчинні справи людини» |
– |
4 |
Акція «Подаруй свято іншим» |
– |
5 |
Бесіда «Співчуття — перший крок до людяності» |
– |
6 |
Акція «Немає місця на землі, де б засуджували милосердя» |
– |
7 |
Бесіда «Ставлення людини до людини» |
– |
8 |
Година спілкування «Що таке СНІД?» |
– |
9 |
Телеревю «Любов до ближнього — джерело величі людини» |
– |
10 |
Форум «Що означає бути патріотом» |
Телеревю «Сімейні реліквії» |
11 |
Прес-шоу «Милосердя в нашому житті» |
Конференція «Українська сім’я — основа міцності держави» |
До виховного плану входять також змістові лінії, що формують у школярів ціннісне ставлення:
- до культури і мистецтва
- до праці
- до природи
- до себе
- до суспільства і держави.