До кінця листопада триватиме моніторинг початкової освіти

517
Стартував другий етап апробації завдань моніторингу початкової освіти, щоб перевірити зрештою якість читацької та математичної компетентностей учнів початкових класів

7 листопада розпочався другий етап пілотування моніторингу початкової освіти.

Дослідження триватиме до 30 листопада.

Навесні 2018 року

Відбудеться власне моніторинг, щоб:

  • оцінити якість роботи початкової школи
  • перебіг освітньої реформи — реалізацію Нової української школи.

Аналогічні моніторингові дослідження заплановані на 2020, 2022 та 2024 роки

Мета 2-го етапу апробації завдань моніторингу:

  • апробувати тестові завдання та анкети для учнів
  • удосконалити технологічні процеси моніторингу.

Результати не оприлюднюватимуть і за ними не оцінюватимуть рівень навчальних досягнень учнів та шкіл.

За підсумками першого етапу (03–19.05.2017):

  • створено анкету для вчителя
  • визначено можливість використання окремих тестів.

За підсумками двох етапів:

  • укладуть тестові зошити
  • доопрацюють остаточно технологію моніторингу.

Моніторингом охоплять 59 закладів загальної середньої освіти з 13-ти регіонів України.

Як відбуватиметься дослідження на 2-му етапі

Під час дослідження з’ясовуватимуть, наскільки успішно розвивають читацьку та математичну компетентності учнів початкової школи.

Проте

Тестуватимуть 5-класників, оскільки нинішні 4-класники ще не опанували навчальну програму початкової школи.

Тестові завдання з читання

У тестових зошитах з читання будуть невеликі тексти, що різнитимуться за форматом і змістом. Завдання учнів:

  • знайти певну інформацію, проаналізувати та проінтерпретувати її
  • відповісти на запитання до текстів тощо.

Тестові завдання з математики

Тестування з математики спрямоване на перевірку знань і вмінь учнів розв’язувати задачі з таких тем, як:

  • Числа і вирази
  • Геометричні фігури
  • Величини і їх вимірювання
  • Представлення даних.

Методологія дослідження побудована так, щоб:

  • зробити лише загальну оцінку
  • визначити ключові проблеми
  • надати пропозиції для управлінських рішень

Це не перевірка закладів загальної середньої освіти конкретно, а діагностування системи загалом

Важливо відстежити результати, отримувані в ході реалізації Нової української школи і за потреби коригувати їх

Зі слів Павла Хобзея, заступника Міністра освіти і науки України

Участь у дослідженні не загальнообов’язкова: воно охоплює заклади репрезентативної вибірки.



Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу




© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І користуйтеся матеріалами порталу «Педрада»!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини
Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Для реєстрації потрібно лише 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль