Морально-етичне виховання: 5 правил для дошкільних закладів

151
Як психологу закладу дошкільної освіти провести заняття щодо формування морально-етичних цінностей для дошкільників, аби воно не було нав’язливим

Під час проведення таких занять дотримуйтеся кількох правил.

1. Добровільна участь дітей у заняттях

Не залучайте дитину до занять насильно. Створіть умови, щоб дитина сама захотіла брати участь у заняттях. Розпочинайте перше заняття з тими дітьми, хто хоче погратися в нові ігри, однак бажано зробити так, щоб всі діти захотіли взяти участь у них.

2. Безоцінне ставлення до дітей

Не оцінюйте дітей, не вимагайте від них єдино правильної відповіді. Її апріорі не може бути, адже кожна особистість унікальна, кожна по-своєму сприймає навколишній світ. Постійне оцінювання з боку дорослих заважає дітям розслабитися, виразити свої думки та почуття.

3. Зацікавленість дітьми

Діти легко переймають емоції інших, тому щоб зацікавити їх, зацікавтеся спершу самі.

4. Оптимальна тривалість занять

Заняття з дітьми дошкільного віку мають тривати максимум 30 хв. Практичний психолог має стежити за тим, щоб діти не перевтомлювалися. Закінчуйте заняття на радісній та позитивній ноті.

5. Регулярність занять

Проводьте заняття регулярно, один раз на тиждень. Між заняттями (у повсякденні, під час режимних моментів) звертайте увагу дітей не лише на їхні вчинки та емоції, а й на емоції інших. Це сприятиме розвитку уважності до людей, звички замислюватися про себе, що є неодмінною умовою формування особистості.

За матеріалом Марини Фортунатової,
практичного психолога НВК № 25 «Волошка»,
м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл.,
ж. «Практичний психолог: Дитячий садок»



Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Книжкова полиця

«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу


© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини
Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Для реєстрації потрібно лише 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль