Як вихователю-методисту сформулювати мету відвідування заняття

15 листопада 2017
9110
Середній бал: 5 із 5

Скористайтеся рекомендаціями і прикладами для вихователя-методиста — сформулюйте мету відвідування заняття чи іншої організованої форми роботи з дітьми без проблем

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Вихователю-методисту стане у пригоді формула:

мета = дієслово + іменник + іменник (предмет) + іменник (об’єкт).

Наведемо приклади доцільних дієслів та іменників:

Початок — дієслово (намір)

  • виявити
  • визначити
  • вивчити
  • проаналізувати
  • знайти
  • перевірити
  • встановити
  • з’ясувати
  • оцінити (дати оцінку)

Продовження — іменник (організація або якість роботи)

  • якість
  • стан
  • ступінь
  • рівень
  • застосування
  • роль
  • тенденції
  • ефективність
  • результативність
  • раціональність
  • оптимальність
  • дотримання
  • готовність
  • систематичність
  • відповідність
  • різноманітність
  • дотримання
  • спрямованість
  • об’єктивність
  • доцільність

У результаті формулювання мети може бути таким:

  • визначити ефективність ігрових засобів на занятті з розвитку мовлення
  • виявити рівень сформованості комунікативної компетенції
  • проаналізувати роль педагога у розвитку логіко-математичної компетенції
  • визначити рівень сформованості навичок виконання основних рухів
  • проаналізувати виконання рекомендації щодо корекційної роботи з дітьми, які потребують допомоги
  • проаналізувати оптимальність рухової активності дітей протягом заняття (дня)
  • з’ясувати частку ігрових та діяльнісних методів серед інших під час формування математичної (чи іншої) компетенції дошкільників
  • проаналізувати ефективність запровадження технології ТРВЗ у старшій групі
  • вивчити рівень забезпечення психологічного комфорту на музичних заняттях
  • з’ясувати систематичність проведення загартування
  • проаналізувати доцільність поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання
  • проаналізувати якість планування освітнього процесу
  • проаналізувати стан проведення індивідуальної роботи за результатами діагностування
  • виявити рівень готовності вихователя до проведення спортивної розваги
  • вивчити рівень культури спілкування
  • з’ясувати ефективність роботи з розвитку пізнавальних здібностей
  • перевірити рівень сформованості навички непрямого керівництва самостійною ігровою діяльністю дітей
  • проаналізувати обладнання ігрового осередка
  • проаналізувати ефективність проведення оздоровчих заходів з дітьми
  • визначити системність роботи чергових в куточку природи
  • виявити труднощі в роботі молодого спеціаліста
  • з’ясувати стан роботи з формування навичок безпечної поведінки
  • проаналізувати ведення ділової документації вихователями
  • визначити рівень моторної щільності ранкової гімнастики в молодшій групі
  • визначити стан урахування індивідуальних і вікових можливостей дітей під час організації їх пізнавальної діяльності
  • визначити роль вихователя в організації самостійної діяльності дітей
  • проаналізувати доцільність та ефективність застосування ІКТ в освітньому процесі
  • проаналізувати місце ігор в освітньому процесі
  • виявити якість підготовки педагога до проведення заняття
  • перевірити наявність та різноманітність використання фізкультхвилинок на занятті
  • проаналізувати стан документального забезпечення освітнього процесу
  • проаналізувати структурну організованість, логічну впорядкованість інтегрованого заняття
  • визначити ефективність методів і прийомів концентрації уваги дітей на занятті
  • проаналізувати рівень виховання культури міжособистісних взаємин у середній групі.

                Журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу»

logo