З чого почати впровадження інноваційних технологій у дитячому садку

553
Як провести установче засідання творчої групи для впровадження інноваційних технологій у закладі дошкільної освіти

Одразу всім праціникам дошкільного закладу складно переорієнтувати свою роботу на сучасний лад. Почніть цей шлях із членами творчої групи — досвідченими і креативними педагогами, які здатні мислити критично й далекоглядно. Одним із початкових етапів може стати установче засідання творчої групи для впровадження інновацій.

Мета засідання:

  • актуалізувати й розширювати знання педагогів щодо використання інноваційних педагогічних технологій у дошкільній освіті
  • формувати в педагогів теоретичні знання, практичні вміння й навички використання інноваційних методів і прийомів у педагогічній діяльності
  • допомогти педагогам зорієнтуватися у способах упровадження конкретних педагогічних технологій у освітній процес
  • сприяти формуванню методичної культури педагогів, стимулювати їхню творчу активність.

План засідання

Форма роботи

Зміст роботи

Організаційна частина

Вступне слово вихователя-методиста

Вітання учасників семінару та налаштування їх на співпрацю

Теоретична частина

Вправа «Асоціативний ряд»

Добирання слів-асоціацій до терміна «інновація»

Вправа «Читання по колу»

Визначення терміна «педагогічна технологія»

Виступ практичного психолога «Впровадження інноваційних технологій: «за» чи «проти»

Аналізування готовності педагогів до інноваційної діяльності

Практична частина

Метод «Карусель»

Обговорення теми «Творчий потенціал педагога — важливий чинник сучасного освітнього процесу» (робота в групах)

Вправа «Активне слухання»

Презентація педагогічних технологій членами творчої групи

Вправа «Тематична піраміда»

Презентація орієнтовного перспективного планування впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес на місяць для кожної вікової групи

Робота в групах

Обігравання реалізації завдань педагогічних технологій, визначених до впровадження в практику роботи

Підсумки

Вправа «Трибуна вільних думок»

Рефлексія

Домашнє завдання

З чого почати впровадження інноваційних технологій у дитячому садкуСкачайте матеріали для проведення засідання:
завдання, вправи, рекомендації, картка-характеристика інновацій і трохи теорії  

За матеріалом Вікторії Целіної, завідувача,
Любові Іллічової, вихователя-­методиста
дошкільного навчального закладу № 133, Миколаїв,
ж. «Вихователь-методист дошкільного закладу» 



Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Книжкова полиця

«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу


© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини
Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Для реєстрації потрібно лише 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль