Розвиваємо педагогічну спостережливість: семінар-тренінг для вихователів

325
З’ясуйте, як розвинути педагогічну спостережливість вихователів під час семінару-тренінгу

Педагогічна спостережливість дає змогу помічати й розрізняти навіть ледь помітні, але значущі для розуміння дитини прояви її внутрішнього світу. Цю якість можна розвивати за допомогою вправ самостійно та під час спеціальних семінарів і тренінгів для педагогів закладу дошкільної освіти.

Пов’язуючи ланцюг дій, учинків, висловлювань, емоцій в одне ціле, педагоги розуміють:

  • внутрішній світ вихованців
  • їх мотиви
  • моральну позицію
  • духовно-культурний потенціал
  • здібності
  • можливості.

Ознайомте педагогів із сутністю та значенням спостережливості у формі семінару-тренінгу. Під час такого заходу вихователі оцінять рівень власної педагогічної спостережливості та з’ясують рівень домагань щодо її розвитку.

Педагогічна спостережливість потребує постійного тренування та вправляння у визначенні індивідуальних особливостей прояву внутрішнього світу дошкільників. Тому, підсумовуючи результати семінару-тренінгу, запропонуйте педагогам прості, але водночас ефективні вправи для самостійного розвитку педагогічної спостережливості.

Поєднання семінару-тренінгу із щоденними вправами забезпечить системну роботу вихователів щодо розвитку цієї якості. За умови виконання завдань уже через кілька тижнів педагоги:

  • легше розумітимуть причини дій та вчинків дітей
  • застосовуватимуть індивідуальний підхід до кожного вихованця
  • прогнозуватимуть його подальший розвиток
  • налагодять взаємодію з батьками
  • знаходитимуть спільну мову з колегами.

Семінар-тренінг для вихователів
«Спостережливий вихователь — який він?»

Мета:

  • сприяти усвідомленню важливої ролі спостережливості в педагогічній діяльності
  • спонукати до самостійного розвитку спостережливості.

Завдання:

  • формувати уявлення про сутність професійної спостережливості педагогів
  • сприяти адекватному самооцінюванню рівня розвитку власної спостережливості
  • спонукати до розвитку власної спостережливості під час професійної діяльності.

Розвиваємо педагогічну спостережливість: семінар-тренінг для вихователівСкачайте конспект семінару-тренінгу для вихователів
Спостережливий вихователь — який він?

За матеріалом Наталі ЦИБУЛЯК,
доцента кафедри прикладної психології та логопедії
Бердянського державного педагогічного університету, канд. психол. наук,

ж. «Вихователь-методист дошкільного закладу» 



Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Книжкова полиця

«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу


© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини
Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Для реєстрації потрібно лише 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль