Телефонуйте 0 800 212 012, якщо бажаєте передплатити. Усі дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий доступ >

Педрада

План спостереження практичного психолога за взаємодією батьків з дитиною

  • 23 листопада 2017
  • 413

Що важливо врахувати практичному психологу під час спостереження за взаємодією батьків із вихованцем дошкільного закладу

Метод спостереження — один із основних для діагностики та подальшої корекційної роботи з дошкільниками. Скористайтеся планом спостереження, аби не проґавити чогось важливого.

Медичні огляди працівників: тримаємо на контролі

Ніна ОмельяненкоШеф-редактор управлінських видань MCFR Освіта
Як у пісні співають «...Усе в твоїх руках. І навіть я...», так і весь контроль у руках керівника закладу освіти. Якщо деякі його питання керівник може делегувати своїм заступникам, то контроль за своєчасним проходженням працівниками обов’язкових профілактичних медичних оглядів ліпше залишити за собою

План спостереження за взаємодією батьків з дитиноюСкачайте план спостереження за взаємодією батьків з дитиною.

Загальне емоційне ставлення до особистості дитини

  • негативне (жорсткі контакти)
  • нейтральне
  • позитивне (теплі контакти)

Інтерес батьків до процесу взаємодії з дитиною

  • відсутність інтересу до здійснення взаємодії з дитиною
  • наявність інтересу до окремих моментів діяльності дитини
  • наявність стійкого інтересу до взаємодії з дитиною в цілому

Емоційна задоволеність результатом взаємодії

  • вияв байдужості до результату взаємодії з дитиною
  • вияв задоволеності результатом взаємодії з дитиною (гарний настрій)
  • вияв задоволеності результатом взаємодії з дитиною (емоційно-забарвлені висловлювання)

Оцінне ставлення до дій дитини в процесі взаємодії

  • використання неконструктивних способів оцінювання (вияв незадоволення, осуду)
  • зацікавленість зовнішньою картиною успіху-неуспіху дитини, використання оцінних висловлювань, спрямованих на дії дитини
  • використання конструктивних способів оцінювання (обґрунтована похвала, пояснення помилок, підказки)

Способи спілкування з дитиною

  • відсутність ефективних способів спілкування з дитиною (неготовність вислухати дитину, небажання переконати її, невміння обґрунтувати свої вимоги)
  • готовність включитися у процес спілкування з дитиною і водночас демонстрація відсутності такого досвіду
  • вияв ефективних способів спілкування з власною дитиною (готовність вислухати дитину, здатність переконати дитину, обґрунтувати свої вимоги)

Способи виконання спільних дій

  • невключення батьків у процес виконання спільного завдання
  • виконання батьками окремої частини роботи (відсутність співпраці з дитиною)
  • виконання завдання разом з дитиною, наявність взаємодопомоги
Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
57 секунд зараз = доступ до документів постійно!

Зареєструйтеся —
і скачуйте все! 
 
Зразки та форми документів закладу освіти, інфографіку, рекомендації експертів...

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
До світу освіти