План спостереження практичного психолога за взаємодією батьків з дитиною

196
Що важливо врахувати практичному психологу під час спостереження за взаємодією батьків із вихованцем дошкільного закладу

Метод спостереження — один із основних для діагностики та подальшої корекційної роботи з дошкільниками. Скористайтеся планом спостереження, аби не проґавити чогось важливого.

План спостереження за взаємодією батьків з дитиноюСкачайте план спостереження за взаємодією батьків з дитиною.

Загальне емоційне ставлення до особистості дитини

  • негативне (жорсткі контакти)
  • нейтральне
  • позитивне (теплі контакти)

Інтерес батьків до процесу взаємодії з дитиною

  • відсутність інтересу до здійснення взаємодії з дитиною
  • наявність інтересу до окремих моментів діяльності дитини
  • наявність стійкого інтересу до взаємодії з дитиною в цілому

Емоційна задоволеність результатом взаємодії

  • вияв байдужості до результату взаємодії з дитиною
  • вияв задоволеності результатом взаємодії з дитиною (гарний настрій)
  • вияв задоволеності результатом взаємодії з дитиною (емоційно-забарвлені висловлювання)

Оцінне ставлення до дій дитини в процесі взаємодії

  • використання неконструктивних способів оцінювання (вияв незадоволення, осуду)
  • зацікавленість зовнішньою картиною успіху-неуспіху дитини, використання оцінних висловлювань, спрямованих на дії дитини
  • використання конструктивних способів оцінювання (обґрунтована похвала, пояснення помилок, підказки)

Способи спілкування з дитиною

  • відсутність ефективних способів спілкування з дитиною (неготовність вислухати дитину, небажання переконати її, невміння обґрунтувати свої вимоги)
  • готовність включитися у процес спілкування з дитиною і водночас демонстрація відсутності такого досвіду
  • вияв ефективних способів спілкування з власною дитиною (готовність вислухати дитину, здатність переконати дитину, обґрунтувати свої вимоги)

Способи виконання спільних дій

  • невключення батьків у процес виконання спільного завдання
  • виконання батьками окремої частини роботи (відсутність співпраці з дитиною)
  • виконання завдання разом з дитиною, наявність взаємодопомоги


Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Книжкова полиця

«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу


© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини
Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Для реєстрації потрібно лише 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль