Авторські казки для адаптації дітей раннього віку в дитсадку

8 грудня 2017
2656
Середній бал: 5 із 5

Основне завданням педагога під час взаємодії з дітьми у період адаптації — встановити довірливі взаємини і створити позитивний психологічний клімат у групі. Допомагають у цьому авторські казки

Авторська казка — універсальний засіб налагодження довірчих відносин із дітьми під час адаптаційного періоду та формування таких особистісних якостей, як активність, самостійність, емоційність, творчість.

Розповідайте дошкільникам народні й авторські казки. Закладений у таких текстах повчальний зміст сприяє внутрішньому спокою дітей, емоційному комфорту та зближенню їх із новим соціальним оточенням.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Казки дають змогу:

  • перетворювати негативні емоції на позитивні
  • ознайомлювати дітей зі способами виходу зі складних ситуацій
  • формувати бажану модель поведінки дітей
  • долати психологічний бар’єр між дитиною і дорослим природним чином
  • знімати психоемоційне напруження
  • знижувати рівень тривожності
  • створювати для дитини «зону безпеки», надавати відчуття захищеності, спокою.

Консультації для вихователів ЗДО

Поєднуйте розповідання казки із творчими іграми чи образотворчою діяльністю, супроводжуйте казку наочністю, зокрема зображеннями казкових героїв на магнітах, що кріплять до магнітної дошки в ігровому куточку.

Скористайтеся прикладами авторських казок, що сприяють полегшенню адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти. Роздрукуйте їх у потрібній кількості і роздайте для роботи тим вихователям, у групах яких є діти-новачки.

Авторські казки для адаптації дітей раннього віку в дитсадкуСкачайте казки:

logo