Телефонуйте 0 800 212 012, якщо бажаєте передплатити. Усі дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий доступ >

Педрада

Проектування педагогічної діяльності в закладі дошкільної освіти

  • 12 грудня 2017
  • 3547

Упровадженню методу проектів у діяльність дошкільного закладу передує підготовча робота

Вивчіть інформацію про метод, створіть банк даних, що може містить такі розділи:

  • історія виникнення методу проектів у педагогіці
  • теоретичні засади проектної діяльності
  • перспективний педагогічний досвід застосування методу проектів вітчизняними та зарубіжними колегами.

Медичні огляди працівників: тримаємо на контролі

Ніна ОмельяненкоШеф-редактор управлінських видань MCFR Освіта
Як у пісні співають «...Усе в твоїх руках. І навіть я...», так і весь контроль у руках керівника закладу освіти. Якщо деякі його питання керівник може делегувати своїм заступникам, то контроль за своєчасним проходженням працівниками обов’язкових профілактичних медичних оглядів ліпше залишити за собою

Зміна освітньої парадигми, переорієнтація професійного мислення педагогів з репродуктивного типу діяльності до продуктивного даються нелегко. Тому методичній службі насамперед слід подбати про відповідне спрямування роботи з підвищення фахової майстерності педагогів.

Скачайте презентацію 
«Використання методу проектів
в освітньому процесі»

Алгоритм проектування педагогічної діяльності в закладі дошкільної освіти

Почніть з навчання всіх педагогів загального методу й алгоритму проектування. При цьому прагніть, щоб педагогічний колектив став активним учасником перетворень у закладі дошкільної освіти, а ще — щоб педагоги почали впроваджувати метод проектів і в педагогічну роботу з дітьми.

Щоб навчити педагогів аналізувати й оцінювати свої професійні якості, мотивувати їх до професійного зростання, реалізувати потенційні можливості кожного, підійдіть до організації професійного зростання педагогів індивідуально­-диференційовано.

Проведіть анкетування педагогів, щоб:

  • визначити їхнє ставлення до проектної діяльності
  • міру допомоги, якої потребуватиме кожен, опановуючи метод проектів.

З’ясуйте бачення кожного педагога власної участі в розвитку освітнього процесу. Для цього запропонуйте педагогам розробити педагогічні проекти щодо реалізації свого пріоритетного напряму роботи в межах програми розвитку дошкільного закладу.

Алгоритм проектування педагогічної діяльності 

Алгоритм проектування проектної діяльності в закладі дошкільної освіти

Крок 1: Визначте напрям діяльності, реалізація якого здійснюватиметься на основі проектування. Скажімо, «Інноваційні технології LEGO Education як засіб інтегрування різних видів діяльності дошкільників в освітній процес».

Крок 2: Сформулюйте проблему, розв’язання якої усуне протиріччя між бажанням педагога працювати в творчому режимі і невідповідністю рівня його професійної майстерності з пріоритетного напряму діяльності. Скажімо, педагог недосконало знає парціальну програму розвитку конструктивних здібностей у дітей дошкільного віку «ЛЕГО­конструювання» (Тетяна Пеккер), тематику та методику роботи з конструкторами серій LEGO DUPLO та LEGO SYSTEM, але хоче брати участь у проекті «Інноваційні технології LEGO Education як засіб інтегрування різних видів діяльності дошкільників в освітній процес».

Крок 3: Інтегруйте діяльність педагога з діяльністю колег, які виявили інтерес до теми проекту, сформуйте творчу групу педагогів. До її складу можуть увійти:

Крок 4: Розробіть міні­програми для розв’язання визначеної проблеми. Міні­програма містить мету та очікувані результати. Педагоги творчої групи можуть розробити міні­програми для дітей різних вікових груп, а також для різних видів діяльності (навчальна, ігрова, конструктивна, комунікативна тощо) залежно від визначеної проблеми. За потреби міні­програми розробляють і для педагогів.

Крок 5: Виберіть форми і методи реалізації міні­програм у процесі проектної діяльності. Це можуть бути:

  1. заняття
  2. ігри
  3. розваги
  4. пошуково­-дослідницька діяльність
  5. створення

— схем
— макетів
— моделей тощо.

А в роботі з педагогами:

Крок 6: Ухваліть проект і визначте строки його реалізації.

Крок 7: Реалізуйте проект протягом кількох етапів.

Крок 8: Визначте подальші напрями реалізації розглянутої у проекті проблеми в освітньому процесі дошкільного закладу.

Тематика проектів для дошкільників

Теми проектів у закладі дошкільної освіти можуть бути різноманітними. Пропонуємо наші варіанти проектів у дитячому садку:

За матеріалом Марії Галяпи, директора,
Лариси Бондар, вихователя-методиста ДНЗ № 256 «Теремок», Київ

Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
57 секунд зараз = доступ до документів постійно!

Зареєструйтеся —
і скачуйте все! 
 
Зразки та форми документів закладу освіти, інфографіку, рекомендації експертів...

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
До світу освіти