Музичне заняття для дітей середньої групи «Зимова казка»

19 грудня 2017
4746
Середній бал: 5 із 5

Конспект домінантного заняття для дітей середнього дошкільного віку

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Мета:

  • створити на занятті психологічно комфортну атмосферу для емоційної й творчої розкутості дітей;
  • комплексно розвивати музикальність дітей.

Завдання:

розвивальні

  • розвивати в дітей музично-сенсорні здібності, зокрема, ритмічний та звуковисотний слух
  • сприяти розвитку фантазії, асоціативного мислення, творчої уяви дітей;
  • заохочувати дітей до рухової імпровізації

виховні

  • зацікавлювати дітей танцювальними іграми зі співом
  • привертати увагу дітей до краси і вправності власних рухів
  • виховувати в дітей музичний та художньо-естетичний смак
  • формувати в дітей фонд улюблених музичних та поетичних творів
  • згуртовувати дітей

навчальні

  • продовжувати вчити дітей контролювати свої рухи, жести, міміку;
  • закріплювати в дітей уміння ритмічно рухатися під музику під час вправ з атрибутами чи без них, свідомо та самостійно змінювати рухи відповідно до будови музичного твору;
  • учити дітей вільно орієнтуватися в просторі, виконувати перешикування й такі рухи, як крок з високим підняттям ніг, боковий галоп, різні види кружляння

Святкова зима у дитсадку

Реквізит:

  • бутафорські зимові дерева, кущі, снігові замети
  • іграшковий сніговик
  • костюм сніговика
  • шапочка і чарівна паличка для Феї
  • білі шалі за кількістю дітей
  • мішечок для дзвіночків
  • бутафорська палітра
  • дидактичний «чарівний кубик», зшитий із тканини, на кожній грані якого — зображення дзвіночка або сніжинки
  • шапка, рукавички, борода для Діда Мороза
  • великі бутафорські сніжинки.

Музичні інструменти та оснащення:

  • дзвіночки
  • музичний центр.

Хід заняття:

Музичне заняття для дітей середньої групи «Зимова казка»Скачайте

Під фонограму пісні «Зимонька жартує», слова Галини Лисенко, музика Василя Лисенка, до музичної зали заходить музичний керівник, слідом за ним підгрупами забігають діти, шикуються чотирма паралельними шеренгами у вигляді гілочок ялинки.

Музичний керівник співає привітання дітям. Діти у відповідь співають привітання музичному керівнику на ту ж саму мелодію.

Музичний керівник:   

Діти, ви помітили, як гарно сьогодні в нашій залі? (Відповіді дітей.) А яка пора року дарує нам таку красу? (Відповіді дітей: «Зима!».) Я скажу вам по секрету, що наша зала красива і незвична ще й тому, що тут сьогодні народиться нова казка — «Зимова казка». А створимо її ми з вами! Отже, ми сьогодні — справжні казкарі-чарівники! Тож, мої любі чарівники, прошу створити перше диво — оживіть, будь ласка, цього маленького кумедного сніговичка!

Музичний керівник показує дітям іграшкового сніговичка і проводить з ними ритмо-мовленнєву вправу «Сніговик».

Ритмо-мовленнєва вправа «Сніговик»

Діти ритмічно промовляють текст і виконують відповідні рухи:

Сніговик-Сніговичок

Одягай свій банячок,

У дорогу вирушай,

В нашу казку поспішай!

«наказні» рухи вказівними пальчиками

дві «пружинки», вдавання руками «притримування капелюха» на голові

кроки на місці

кружляння навколо себе, підстрибування з піднятими вгору руками

Під фонограму «Пісня Сніговика» з к/ф «Таємниця Снігової Королеви», слова Вадима Коростильова, музика Марка Мінкова, до зали заходить Сніговик — вихователь групи. Діти разом зі Сніговиком виконують вправу «Танцюємо-кружляємо» — під час першого куплета вдають, що ліплять сніговика, а під час приспіву — кружляють різними способами у парах та по-одному, потім ідуть одне за одним по великому колу.

Сніговик: Здрастуйте, друзі! Ви кликали мене? (Ствердні відповіді дітей.) А навіщо?

Музичний керівник: Сніговичку, ми сьогодні — чарівники, творимо казку! Ти допоможеш нам, друже?

Сніговик: Охоче!

Музичний керівник (до дітей і Сніговика): А з чого ж ми почнемо?

Сніговик: Я дуже хотів би запросити сюди мою знайому — маленьку Фею… Будь ласка, увімкніть музику, щоб вона її почула й прийшла до нас.

На вибір музичного керівника звучить аудіозапис одного з вальсів Йоганна Штрауса. До зали заходить Фея.

Фея: Добрий день! Дякую, що запросили мене до себе у цю чудову залу!

Сніговик (замислено):                Мабуть, я вже знаю початок нашої казки… Ось послухайте: жила собі на світі маленька добра Фея.

Фея (робить реверанс): Так, це я!

Сніговик: У Феї була справжня чарівна паличка. Тільки-но Фея торкалася паличкою до чого-небудь, лунала чарівна музика і все починало танцювати.

Музичний керівник: Узимку, коли падав сніг і місяць вкривав сніжинки сріблом, Фея злітала вгору, танцювала між сніжинками, обережно торкаючись до них своєю чарівною паличкою. Сніжинки летіли, а потім кружляли і завмирали, і кожна з них була неповторно-красивою… Діти, уявіть себе такими легкими блискучими сніжинками! Ця музика — для вас!

У виконанні музичного керівника звучить п’єса «Вальс сніжинок», музика Лариси Александрової. Діти виконують пластичну імпровізацію «Сніжинки». По закінченні музики діти завмирають у граційних позах на місцях.

Сніговик (замріяно):

                Тихо, начебто у сні,

                Перший сніг у вишині

                Закружляв і зашептав:

                «Як давно я не літав!».

                «Як давно я не літав!».

Музичне заняття для дітей середньої групи «Зимова казка»Скачайте

Світлана Демидова,
музичний керівник ДНЗ № 73 «Червона квіточка», Кропивницький 

logo