Телефонуйте 0 800 212 012, якщо бажаєте передплатити. Усі дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий доступ >

Педрада

Чи готові педагоги вашого дитячого садка до участі в інноваційній діяльності

  • 20 грудня 2017
  • 300

Оцініть готовність педагогів до участі в інноваційній діяльності за допомогою пам’ятки для вихователя-методиста та директора закладу дошкільної освіти

На етапі підготовки до проведення дослідно­-експериментальної діяльності завдання керівника закладу дошкільної освіти та вихователя-методиста — оцінити готовність до участі в ній педагогічного колективу, зокрема:

  • педагогів та інших спеціалістів закладу  дошкільної освіти — практичного психолога, соціального педагога, сестри медичної та ін.
  • педагогічного колективу в цілому як колективного суб’єкта.

Булінг педагогів: п’ять порад для нівелювання проблеми

Ольга КляпецьПсихолог-консультант, канд. психол. наук, Київ
«Заводилами» булінгу педагога здебільшого є ті самі діти, які цькують своїх однокласників. Вони вже мають досвід насилля чи глузування над іншими. Коли булери ігнорують правила дорослого життя та обирають жертвою педагога, то в такий спосіб посідають ще вищий ступінь у дитячій ієрархії.

Важливі характеристики, які мають бути притаманні педагогам — учасникам експерименту:

  • персональні якості й здібності, що характеризують схильність особистості до інноваційної діяльності
  • високий рівень професійно-­особистісних прагнень
  • ініціативність і відповідальність
  • лояльне ставлення до змін, уміння відмовитися від традицій і стереотипів, змінювати власні установки й переконання
  • уміння швидко засвоювати нову термінологію, опановувати нові технології
  • відсутність психологічних бар’єрів чи страху перед новими видами діяльності
  • креативність і творче мислення
  • здатність продукувати ідеї та втілювати їх
  • здатність проектувати власну діяльність і прогнозувати її результати й інші навички самоуправління
  • здатність орієнтуватися в ситуації невизначеності й визначати допустимий ступінь ризику
  • готовність до подолання труднощів, що виникають постійно
  • здатність сприймати помилки як досвід і без відчаю розпочинати спочатку
  • критичне ставлення до своєї професійної діяльності
  • розвинена здатність до рефлексії, самоаналізу
  • впевненість у собі та своїх професійних здібностях
  • потреба в самовдосконаленні та безперервній самоосвіті.

Булінг педагогів: п’ять порад для нівелювання проблеми

Ольга КляпецьПсихолог-консультант, канд. психол. наук, Київ
«Заводилами» булінгу педагога здебільшого є ті самі діти, які цькують своїх однокласників. Вони вже мають досвід насилля чи глузування над іншими. Коли булери ігнорують правила дорослого життя та обирають жертвою педагога, то в такий спосіб посідають ще вищий ступінь у дитячій ієрархії.

Щоб визначити, які характеристики та якою мірою притаманні кожному учаснику інноваційної діяльності, доцільно використовувати такі методи діагностики:

Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
До світу освіти