Чи добре організована експериментально-дослідницька діяльність ваших дошкільників

21 грудня 2017
3331
Середній бал: 5 із 5

Рекомендації для вихователя-методиста щодо вивчення організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників

Плануйте вивчення роботи педагогів щодо організації та проведення експериментально-дослідницької діяльності дітей протягом року, реалізовуючи річні завдання закладу дошкільної освіти та рівномірно охоплюючи всі вікові групи.

Вносьте питання щодо організації та особливостей проведення експериментально-дослідницької діяльності дітей до плану вивчення освітнього процесу та оперативного контролю на місяць.

Плануйте тематичне вивчення організації експериментування в групах.

Аналізуйте роботу педагогів з організації та керівництва експериментально-дослідницькою діяльністю дітей.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Вивчайте роботу вихователів, зокрема:

  • перевіряйте плани освітньої роботи вихователів
  • усувайте недоліки в діяльності окремих педагогів і колективу в цілому під час оперативного контролю
  • визначайте місце пізнавально-дослідницької та експериментально-дослідницької діяльності дітей у планах вихователів
  • визначайте рівень володіння педагогами методикою організації експериментально-дослідницької діяльності дітей та керівництва нею
  • аналізуйте роботу вузькопрофільних спеціалістів та вихователів груп з організації експериментально-дослідницької діяльності дітей
  • фіксуйте результати вивчення роботи педагогів та рекомендації щодо її поліпшення.

Аналізуйте навички пошуково­-дослідницької та експериментально-дослідницької діяльності дітей.

Вивчайте умови, створені в групах для організації експериментально-дослідницької діяльності дітей.

Визначайте перспективи роботи з оптимізації умов для експериментування дітей.

Аналізуйте наочну інформацію для батьків щодо організації експериментально-дослідницької діяльності дітей вдома.

За матеріалом Марії Галяпи, директора,
та Лариси Бондар, вихователя­-методиста ДНЗ № 256 «Теремок», Київ

logo