Телефонуйте 0 800 212 012, якщо бажаєте передплатити. Усі дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий доступ >

Педрада

Як оцінювати навчальні досягнення учнів початкових класів

  • 19 серпня 2016
  • 4737

Щоб сприяти успішному та вмотивованому навчанню, важливо більше схвалювати роботи дітей, аніж виправляти чи вказувати на помилки

Поточний і підсумковий контроль за рівнем навчальних досягнень учнів здійснює вчитель на підставі загальних критеріїв і норм оцінювання результатів навчальної діяльності учнів з навчальних предметів таких освітніх галузей:

  • «Мова і література»
  • «Математика»
  • «Природознавство».

Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи зорієнтоване на формування таких якостей, як:

  • рефлексивна позиція
  • мотивація на досягнення успіху в особистісному зростанні.

З огляду на це результати навчальних досягнень учнів не озвучують в класі та на батьківських зборах. Ця інформація стосується лише вчителя-учня-батьків.


Про навчальні досягнення учнів учитель повідомляє батькам описово, докладно пояснюючи досягнення дитини та надаючи доброзичливо допомогу.


Медичні огляди працівників: тримаємо на контролі

Ніна ОмельяненкоШеф-редактор управлінських видань MCFR Освіта
Як у пісні співають «...Усе в твоїх руках. І навіть я...», так і весь контроль у руках керівника закладу освіти. Якщо деякі його питання керівник може делегувати своїм заступникам, то контроль за своєчасним проходженням працівниками обов’язкових профілактичних медичних оглядів ліпше залишити за собою

Перевірку навчальних досягнень учнів початкової школи здійснюють з огляду на принципи психологічної комфортності та здоров’язбережувального характеру навчально-виховного процесу.

Щоб запобігти значному психологічному напруженню у першокласників, для виконання ними письмових вправ рекомендовано використовувати простий олівець. Відповідне рішення приймає вчитель з огляду на рівень готовності дітей. Так само вчитель обирає спосіб виправлення помилок — учні або витиратимуть гумкою, або закреслюватимуть.


Якщо дитина охайно виправила помилку, оцінку за роботу не можна знижувати. Дитина має право на помилку.


Використання олівця рекомендоване до сформування навички письма. Час і етапи переходу з письма простим олівцем на кулькову ручку визначає вчитель індивідуально для кожної дитини.

У 1-му класі, перевіряючи письмові роботи під час адаптаційного періоду навчання, не рекомендовано використовувати для позначення помилок ручки з червоною пастою. Для оцінювання у зошитах і щоденниках можна використовувати колір ручки за вибором вчителя.

Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
57 секунд зараз = доступ до документів постійно!

Зареєструйтеся —
і скачуйте все! 
 
Зразки та форми документів закладу освіти, інфографіку, рекомендації експертів...

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
До світу освіти