Нова Формула розподілу освітньої субвенції

6541
Постановою КМУ від 27.12.2017 № 1088 затверджено Формулу розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами

Освітня субвенція спрямована на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах в частині забезпечення видатків на здобуття повної загальної середньої освіти.

Формула враховує такі показники, як:

  • кількість учнів
  • особливості території.

Кількість учнів

У формулі виокремлено шість груп учнів:

учні групи I

⇒ це учні, які здобувають загальну середню освіту у:

– денних загальноосвітніх школах

– гімназіях

– ліцеях

– колегіумах

– спеціалізованих школах

– загальноосвітніх школах-інтернатах

– гімназіях-інтернатах

– ліцеях-інтернатах

– колегіумах-інтернатах

– спеціалізованих школах (школах-інтернатах)

– училищах фізичної культури і спорту (в тому числі олімпійського резерву)

– школах-інтернатах (ліцеях) з посиленою військово-фізичною підготовкою

– санаторних школах-інтернатах

– дитячих будинках (крім дитячих будинків сімейного типу)

– різних типах навчально-виховних комплексів та об’єднань, крім учнів спеціальних класів зазначених навчальних закладів та учнів вечірніх (змінних) шкіл

учні групи II

⇒ це учні з особливими освітніми потребами, які здобувають загальну середню освіту у:

– спеціальних закладах загальної середньої освіти

– спеціальних школах-інтернатах (центрах)

– навчально-реабілітаційних центрах

– спеціальних класах закладів загальної середньої освіти

учні групи III

⇒ це учні, які здобувають загальну середню освіту у вечірніх (змінних) школах

учні групи IV

⇒ це вихованці:

– загальноосвітніх шкіл-інтернатів

– гімназій-інтернатів

– ліцеїв-інтернатів

– колегіумів-інтернатів

– спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)

– училищ фізичної культури і спорту (в тому числі олімпійського резерву)

– шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою

– санаторних шкіл-інтернатів

– дитячих будинків (крім дитячих будинків сімейного типу)

Крім учнів, які приходять на навчання

учні групи V

⇒ це вихованці:

– спеціальних закладів загальної середньої освіти

– спеціальних шкіл-інтернатів (центрів)

– навчально-реабілітаційних центрів

Крім учнів, які приходять на навчання

учні, студенти групи VI

⇒ це учні, які здобувають повну загальну середню освіту у закладах професійної (професійно-технічної) освіти

⇒ це студенти, які навчаються за державним та регіональним замовленням і здобувають повну загальну середню освіту у державних закладах вищої освіти (перелік яких визначений у додатку № 10 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» та фінансове забезпечення яких з 1 січня 2018 р. здійснюватиметься з місцевих бюджетів) та комунальних закладах вищої освіти

Особливості території

Територіальні особливості враховані в таких поняттях:

розрахункова наповнюваність класів

⇒ це середній рівень наповнюваності класів закладів загальної середньої освіти відповідної адміністративно-територіальної одиниці за умови раціональної організації шкільної мережі

щільність учнів

⇒ це розрахунковий показник, визначений шляхом ділення кількості учнів, які відвідують заклади загальної середньої освіти, на одиницю загальної площі (км2) відповідної адміністративно-територіальної одиниці

фінансовий норматив бюджетної забезпеченості

⇒ це обсяг коштів для забезпечення педагогічної складової навчального процесу учня початкової школи (1–4 класи) у закладах загальної середньої освіти міста обласного значення, якому не надано статусу гірського

Як розподіляють освітню субвенцію

Розподіл обсягу освітньої субвенції між місцевими бюджетами здійснюють на підставі:

  • розрахункового показника фінансового нормативу бюджетної забезпеченості
  • контингента учнів усіх типів закладів загальної середньої освіти станом на 5 вересня року, що передує поточному бюджетному періоду
  • зазначених у підпункті 6 пункту 1 цієї формули контингента учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти станом на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду, та контингента студентів станом на 1 жовтня року, що передує плановому бюджетному періоду
  • навчального плану
  • заробітної плати вчителя
  • коригуючих коефіцієнтів.

Перегляд значень коефіцієнтів приведення здійснюють щороку

Єдине, коефіцієнти приведення розрахункової наповнюваності класів переглядають:

  • раз на три роки
  • на підставі результатів аналізу показників мережі (класів, учнів) закладів загальної середньої освіти


Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Книжкова полиця
«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу


© Цифрове видавництво MCFR, 2018. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Бажаєте читати далі — зареєструйтеся!

Долучайтеся до ПЕДРАДИ, бо Ви:
  • працюєте в освіті
  • любите те, що робите
  • націлені на розвиток

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І читатиму далі
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль