Як медсестрі дошкільного закладу створити інформаційний стенд

272
Якщо батьки дітей не читають матеріали, які розміщує медична сестра закладу дошкільної освіти на інформаційних стендах, виконайте чотири кроки

Інформаційний стенд дає змогу медичній сестрі закладу дошкільної освіти:

  • пропагувати здоровий спосіб життя
  • сприяти профілактиці інфекційних захворювань серед учасників освітнього процесу
  • формувати правильні харчові звички.

Якщо батьки не мають часу особисто поставити запитання щодо здоров’я своєї дитини, то стенд дає змогу допомогти батькам опосередковано. У такому разі стенд — це засіб візуальної комунікації медичної сестри із ними.

Крок 1. Визначте цільову аудиторію

Інформаційні матеріали медична сестра дошкільного закладу може адресувати:

  • батькам вихованців
  • педагогічним працівникам
  • помічникам вихователів
  • працівникам харчоблоку
  • завідувачеві господарства
  • комірнику
  • машиністові з прання білизни.

Утім, поєднувати інформацію для різних категорій працівників на одному стенді небажано.

Тому:

  • якщо працюєте у дошкільному закладі, що має велике приміщення, розробіть стенди для кожної цільової аудиторії
  • якщо приміщення невелике, то окремий стенд робіть лише для батьків вихованців.

Інформацію для працівників у такому разі розміщуйте на загальному стенді закладу, створивши медичну рубрику.

Крок 2. Сплануйте рубрики стенду і їх змістове наповнення

Продумайте, чим та за яким принципом наповнюватимете стенд.

Розміщуйте інформаційні матеріали не «для галочки».

Батьків вихованців завжди цікавить інформація щодо:

Педагогічні працівники та помічники вихователів хочуть бачити на стенді інформацію на кшталт:

  • як розпізнати те чи те інфекційне захворювання у дошкільників
  • які заходи проводити з профілактики професійних захворювань
  • як надавати домедичну допомогу тощо.

Пропонуємо наповнювати стенд за рубриками — окремими інформаційними блоками. Для кожної цільової аудиторії продумайте ті, що відображатимуть зміст актуальної для неї інформації та приваблюватимуть саме її. Назви рубрик мають інтригувати, а не вводити читачів в оману оригінальним формулюванням.

Постійні рубрики

Оскільки однією з функцій стенда є представницька, то він має якомога ґрунтовніше репрезентувати діяльність медичної сестри. Саме на це зорієнтовані постійні рубрики.

На стенді для батьків таких рубрик може бути дві-три, приміром:

  • денне меню
  • показники фізичного розвитку дітей
  • графік роботи консультпункту.

Як медсестрі дошкільного закладу створити інформаційний стендОрієнтовний зміст постійних рубрик інформаційного стенду для батьків

Для педагогічних працівників та працівників харчоблоку можна передбачити більше постійних рубрик — три-чотири.

Як медсестрі дошкільного закладу створити інформаційний стендОрієнтовний зміст постійних рубрик інформаційного стенду для педагогічних працівників

Для працівників харчоблоку передбачте рубрики, у яких:

  • висвітлюватимете питання особистої гігієни, безпечності та якості страв
  • розміщуватимете графік видачі їжі, примірне двотижневе та денне меню тощо.

Варіативні рубрики

Завдання варіативних рубрик — урізноманітнити інформацію на стенді, позбутися офіційності.

Ці рубрики наповнюйте інформацією просвітницько-профілактичного характеру відповідно до сезону або епідемічної ситуації.

Як медсестрі дошкільного закладу створити інформаційний стендВаріативні рубрики інформаційного стенда для батьків

На інформаційному стенді для працівників на початку нового навчального року розмістіть:

  • графік проходження обов’язкових профілактичних медичних оглядів
  • графік роботи консультпункту на рік.

Як медсестрі дошкільного закладу створити інформаційний стендВаріативні рубрики інформаційного стенда для педагогічних працівників



Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Книжкова полиця

«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу


© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини
Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Для реєстрації потрібно лише 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль