Яка тривалість уроків в інклюзивних класах

6 березня 2018
14819
Середній бал: 5 із 5

З учнями з особливими освітніми потребами проводять також корекційно-розвиткові заняття. Чи зменшувати тривалість уроків в інклюзивних класах, щоб витримати гранично допустиме навчальне навантаження на учнів?

Освітній процес у класах з інклюзивним навчанням провадять згідно з робочим навчальним планом закладу освіти.

«Як підготувати батьків та першокласника до школи»

Юрій САВЧЕНКОзаступник директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, доцент
Школа — своєрідне «випробування» для дітей і батьків. Поясніть батькам майбутнього першокласника, як підготувати дітей до шкільного навчання та допоможіть їм заспокоїтися й не хвилювати дитину

Розклад уроків

Для учнів з особливими освітніми потребами може бути складений індивідуальний навчальний план.

Розклад уроків складають, ураховуючи індивідуальні особливості пізнавальної діяльності учнів з ООП.

Для кожного такого учня складають також індивідуальну програму розвитку (ІПР), щоб:

  • забезпечити індивідуалізацію навчання
  • окреслити навчальні стратегії та підходи.

Тривалість уроків для учнів з ООП в інклюзивних класах не відрізняється від тривалості уроку для інших учнів.

Тривалість уроків у закладах освіти

Тривалість корекційно-розвиткового заняття:

  • 20-25 хв. — індивідуальне корекційно-розвиткове заняття
  • 35-40 хв. — групове.

В ІПР передбачають корекційно-розвиткові заняття, які проводять:

  • вчителі-дефектологи (корекційні педагоги)
  • практичні психологи закладу загальної середньої освіти
  • за потреби — додатково залучені фахівці.

Із зовнішніми фахівцями заклад або орган управління освітою укладають цивільно-правові договори.

Оплачують такі заняття із субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами.

Отже

Години, визначені в ІПР на корекційно-розвиткові заняття, не враховують до гранично допустимого тижневого навчального навантаження учнів з ООП.

Складено за листом МОН України «Щодо тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя» від 05.02.2018 № 2.5-281

Читайте далі

► Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Ця стаття в електронному журналі «Заступник директора школи», який можна читати безплати протягом трьох днів, узявши демо-доступ ►

Яка тривалість уроків в інклюзивних класах

logo