text
Педрада

Психолого-педагогічний супровід дошкільника

  • 7 березня 2018
  • 758

Кожна дитина потребує особливого ставлення до себе з боку дорослих. Важливо організувати такий освітній процес, що сприятиме особистісному розвитку дітей

Психолого-педагогічний супровід дитини — це система професійної діяльності, спрямованої на створення максимально сприятливих умов для успішного навчання, виховання і розвитку кожної дитини, розкриття і реалізації її особистісного потенціалу.

Основою успішного психолого-педагогічного супроводу дитини є співпраця всіх учасників освітнього процесу: вихователів, практичних психологів, батьків. Тому, з одного боку, потрібно удосконалювати фахову майстерність педагогів, зокрема поглиблювати їхні знання про особливості психічного розвитку та формування особистості дітей, вчити розуміти стан дітей. З іншого боку, слід підвищувати психолого-педагогічну культуру батьків, залучати їх до спільної діяльності з педагогами.

Подані на диску документи згодяться вихователю-методисту під час планування роботи щодо психолого-педагогічного супроводу. Анкети, тести дадуть змогу ліпше пізнати індивідуальність кожної дитини, а шаблони протоколів, карток спостереження за дитиною — зафіксувати отримані дані. Пам’ятки, рекомендації, довідкові таблиці, спеціально підібрані вправи та завдання можна використати, щоб підвищити рівень психологічної культури педагогів та батьків і навчитися:

У випуску 2018.1 КОЗА-ДИСКа подано шаблони та розробки, що дадуть змогу забезпечити успішний психолого-педагогічний супровід дитини. Ознайомтеся з повним переліком документів, розміщених на диску.

Підвищення педагогічної майстерності

Презентація «Психолого-педагогічний супровід дитини»

План організації психологічного супроводу педагогів за напрямами роботи

Модель психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку під час вступу до закладу дошкільної освіти

План навчальної програми для педагогів «Підвищуємо психологічну культуру»

Практичні завдання навчального семінару-практикуму «Психологічна компетентність педагога» (із роздатковими матеріалами)

Анкета «Рівень психологічної культури педагога»

Тест «Психологічна компетентність педагога»

План спостереження за перебігом адаптації дитини до умов закладу дошкільної освіти

Пам’ятка «Показники успішного завершення адаптації дитини до умов закладу дошкільної освіти»

План психологічного супроводу емоційного розвитку дітей

План заходів у межах реалізації освітнього проекту «Сходинки до дитячої обдарованості»

Довідкова таблиця «Порівняльна психологічна характеристика психічно здорової дитини і дитини з порушеннями психічного здоров’я»

Довідкова таблиця «Організація успішного навчання дітей з урахуванням діяльності лівої та правої півкуль головного мозку»

Довідкова таблиця «Організовуємо роботу з дітьми відповідно до типу темпераменту»

Довідкова таблиця «Організовуємо роботу з дітьми відповідно до психотипу особистості»

Довідкова таблиця «Організовуємо роботу з дітьми відповідно до рівня прояву ними вольових зусиль»

Бліц-опитування «Виявляємо ставлення педагогів до партнерської взаємодії з дітьми»

Тест «Визначаємо характер взаємодії педагога з дітьми»

Анкета «Ранкові й вечірні зустрічі»

Тест «Особистісна компетентність дитини»

Тест «Дитячі таланти та обдарованість»

Робота з дітьми

Протокол спостереження за дитиною в період адаптації

Протокол вивчення емоційного стану дитини

Картка адаптації дитини до умов закладу дошкільної освіти

Картка спостереження за розвитком дитини

Картка спостереження за поведінкою дитини

Психологічний портрет дитини

Дзеркало психічного розвитку дітей (бланк)

Рефлексивний щоденник

Анкета «Визначаємо найбільш характерні емоційні прояви дитини»

Анкета «Вивчаємо прояви тривожності у дитини»

Анкета «Виявляємо обдарованих дітей»

Рекомендації «Взаємодіємо з дитиною із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю»

Рекомендації «Як налагодити взаємодію з гіпоактивною дитиною»

Вправи для візуалізації поведінкових проявів дітей

Рекомендації «Працюємо з ліворукими дітьми»

Вправи для ліворуких дітей

Взаємодія з батьками

Анкета «Загальні відомості про дитину»

Анкета «Чи готова Ваша дитина відвідувати заклад дошкільної освіти»

Анкета «Адаптація дитини до умов закладу дошкільної освіти»

Тренінг «Формуємо психолого-педагогічну культуру батьків» (із роздатковими матеріалами)

Тест «Визначаємо здібності дитини»

Тест «Визначаємо тип темпераменту дитини»

Анкета «Діагностика синдрому дефіциту уваги, імпульсивності та гіперактивності»

Рекомендації «Як зрозуміти дитину, яка переживає кризу трьох років»

Рекомендації «Дитина з агресивною поведінкою: спілкуємося ефективно»

Пам’ятка «Поради для батьків ліворуких дітей»

Пам’ятка «Плекаємо обдарованість дитини»

Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!