text
Педрада

Циклограма діяльності практичного психолога

  • 11 травня 2018
  • 1081

Орієнтовна циклограма діяльності психологічної служби закладу дошкільної освіти на новий навчальний рік

Циклограма професійної діяльності практичного психолога є одним з проявів усталеної концепції системності в організаційно-методичній роботі. Така циклограма дає змогу фахівцеві оптимально побудувати свою роботу.

Практичний психолог закладу дошкільної або загальної середньої освіти, створюючи циклограму своєї роботи, враховує:

  • актуальні потреби і проблеми конкретного закладу освіти
  • пріоритетні напрями роботи практичного психолога з урахуванням своєї професійної кваліфікації
  • потреби власного професійного розвитку
  • план роботи районного ЦПП на навчальний рік.

Орієнтовна циклограма діяльності психологічної служби закладу дошкільної освіти
на 2018/2019 навчальний рік
(скачайте)

Місяць

Зміст діяльності

Серпень

  • Внесення останніх коректив у план роботи на навчальний рік
  • Оформлення плану роботи на навчальний рік
  • Подання плану роботи на навчальний рік на погодження до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)

Вересень

  • Робота з новачками:
  • спостереження за перебігом адаптації дітей
  • вивчення індивідуальних особливостей адаптування, специфіки входження в групу однолітків та навчальний заклад
  • Участь у настановчій інструктивно-методичній нараді:
  • ознайомлення з оновленнями у нормативній базі
  • вибір творчої групи, проблематика якої на цьому етапі є цікавою для навчального закладу або психолога; в роботі цієї групи практичний психолог братиме участь упродовж начального року
  • Оформлення діагностичної (розвивальної, просвітницької або навчальної) програми для подання на перевірку та затвердження до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)

Жовтень

  • Надання рекомендацій педагогам навчального закладу щодо спілкування з конкретною дитиною-новачком, залучення її до співпраці; створення умов для комфортного перебування дитини в навчальному закладі та розкриття її особистісного потенціалу
  • Подання психологічного інструментарію до  та/або участь у роботі експертної групи щодо перевірки психологічного інструментарію
  • Підготовка та участь у заходах
  • Проведення для педагогів-початківців  (вкажіть форму роботи з педагогами-початківцями. Наприклад, семінар-практикум. Вкажіть теми заходів)

Листопад

  • У випадку проходження атестації — представлення досвіду роботи на фаховому методичному об’єднанні
  • Підбиття попередніх підсумків роботи, виконаної в першому півріччі навчального року

Грудень

  • Написання піврічного звіту про виконану роботу та подання до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)
  • Обстеження дітей старшої групи щодо особливостей розвитку психологічної готовності до систематичного навчання в школі (перший етап)
  • Збирання матеріалу для написання розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми

Січень

  • Розроблення системи роботи щодо формування психологічної готовності старших дошкільників до шкільного навчання за результатами діагностики
  • Збирання та узагальнення матеріалу для написання розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми
  • Узагальнення та оформлення досвіду за умови проходження атестації в поточному навчальному році

Лютий

  • Оформлення матеріалів розвивальної (діагностичної, просвітницької, навчальної) програми

Березень

  • Контрольний зріз щодо особливостей психологічної готовності дітей шестирічного віку до шкільного навчання
  • Подання діагностичної (розвивальної, просвітницької або навчальної) програми на перевірку та затвердження
  • Проходження атестації

Квітень

  • Участь у заходах
  • Попереднє узагальнення результатів роботи, виконаної впродовж навчального року

Травень

  • Узагальнення даних для написання аналітичного і статистичного звітів про роботу за навчальний рік
  • Оформлення звітів та подання до (вкажіть назву відповідного центру (кабінету, інституту) практичної психології та соціальної педагогіки)

Червень

Плануючи роботу, врахуйте зміни у педагогічному навантаженні практичного психолога.

Аби планувати легко і впевнено, скористайтеся електронними ресурсами, зокрема веб-програмою «КОЗА Онлайн» (рубрика «Психологічна служба»).

Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини
Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль