Серпнева конференція 2018: завдання

8 серпня 2018
8192
Середній бал: 5 із 5

Які основні завдання серпневих конференцій педагогічних працівників до 2018/2019 навчального року в областях і районах

Завдання серпневих конференцій окреслено в листі МОН України «Про проведення районних та обласних серпневих конференцій педагогічних працівників у 2018 році» від 07.07.2018 № 1/11-7185.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати


Конференція — орган громадського самоврядування у сфері освіти

У своєму короткому листі МОН виокремило два головних питання, які важливо розглянути. Та перед тим вказано, що, керуючись статтею 70 Закону про освіту, конференції є органами громадського самоврядування у сфері освіти.

Органами громадського самоврядування у сфері освіти є:

  • органи громадського самоврядування закладу освіти
  • конференції (форуми, з'їзди) учасників освітнього процесу, закладів освіти, їх об’єднань, що скликаються на території відповідного населеного пункту, об’єднаної територіальної громади, району, області, АР Крим, держави.

Серпневі конференції — старт 2018/2019 навчального року

Старт кожному новому навчальному року дають обласні та районні серпневі конференції педагогічних працівників.

Конференція лідерів освіти "Модератори освітніх реформ 2.0"

Під час серпневих конференцій 2018 року важливо:

  • проаналізувати підсумки розвитку освіти у 2017/2018 навчальному році
  • окреслити пріоритетні напрями розвитку освіти районів (областей) на 2018/2019 навчальний рік, зокрема обговорити питання щодо :
    • забезпечення реалізації районних (обласних) програм розвитку галузі освіти
    • збільшення показника охоплення дітей дошкільною освітою
    • забезпечення функціонування мережі закладів загальної середньої освіти
    • інформатизації та комп'ютеризації освітнього процесу, забезпечення підключення до мережі інтернет ЗЗСО
    • модернізації системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів
    • підготовки вчителів та вихователів до роботи в умовах інклюзивної освіти
    • впровадження моніторингових досліджень, експертизи якості освіти як основи підвищення ефективності освітнього процесу
    • посилення ролі формування духовних та моральних цінностей учнівської молоді тощо.
logo