Організовуємо предметний тиждень у загальноосвітньому навчальному закладі

3380
Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності. Адміністрація школи має лиш усе по порядку організувати

Стійкий інтерес до навчального предмета є запорукою успішного засвоєння програмового матеріалу. Тож учителі мають забезпечувати сприятливі умови для формування учня, зацікавленого і вмотивованого до успішного навчання.

Щоб посилити інтерес учнів до навчальних предметів, поглибити прагнення до пізнання і саморозвитку, у школах систематично проводять предметні тижні. Окрім того, можуть бути такі завдання, як:

  • визначити рівень навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями
  • сприяти усвідомленню учнями інтегративних зв’язків між навчальними предметами
  • стимулювати пізнавальний інтерес учнів, їхню інтелектуальну і творчу діяльність
  • розвивати в учнів комунікативні навички, ініціативність, уміння працювати в команді.

Беручи участь у предметних тижнях, підвищують свою професійну майстерність і вчителі.

Підготовчий етап

Предметні тижні проводять, керуючись відповідним положенням, яке затверджує керівник навчального закладу.

До початку предметного тижня:

  • видають відповідний наказ
  • складають план заходів.

Під час засідання методичного об’єднання вчителів обговорюють пропозиції щодо проведення тижня і обирають найліпші.

До цього процесу доречно залучати і лідерів учнівського самоврядування, щоби, приміром, з’ясувати, який формат заходів найбільш цікавий учням.

Ураховуючи ідеї та пропозиції, затверджують план проведення предметного тижня. З огляду на план визначають зміст заходів, які відбуватимуться в межах тижня. Цим зазвичай займається спеціально сформована творча група. Під її керівництвом учителі готують методичні матеріали до класних і позакласних заходів.

Також творча група розв’язує організаційні питання, як-от:

  • розподіляє заходи за днями тижня, узгоджує місце і час їх проведення
  • обирає відповідальних осіб.

Щоб підбурити цікавість учнів та урочисто розпочати предметний тиждень, розробляють сценарій його відкриття.

Окрім того, учням можуть запропонувати:

  • підготувати творче завдання
  • оформити стилістично приміщення, виставку тощо.

Про початок предметного тижня анонсують на сайті та інформаційних стендах школи, повідомляючи про заходи у його межах.

Активізація пізнавального інтересу учнів

Традиційними атрибутами предметних тижнів є, зокрема, стіннівки, які створюють учні на задану тематику.

Під час предметних тижнів проводять позакласні заходи, як-от:

  • ігри-змагання
  • вікторини
  • інтелектуальні конкурси
  • інтелектуальні марафони
  • математичні кафе
  • тренінги.

Під час таких заходів учні мають змогу:

  • дізнатися про наукові досягнення, здобутки в певній сфері знань
  • поглибити свої знання
  • зацікавитися тим чи тим навчальним предметом, темою
  • проявити ініціативність.

Підбиття підсумків

По завершенню предметного тижня зазвичай проводять підсумкове засідання методичного обєднання вчителів. На ньому, зокрема:

  • обговорюють проведені заходи, визначаючи їх результативність для формування предметних компетентностей учнів
  • розглядають плани, конспекти, сценарії уроків та позакласних заходів, проведених у межах тижня
  • добирають матеріали для формування методичних бюлетенів, портфоліо тощо.

За підсумками видають відповідний наказ.

Цікаво й змістовно організовані заходи у межах предметних тижнів дають змогу підтримати та примножити інтерес учнів не лише до навчального предмета, а й як до інструменту пізнання.



Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Складаємо наказ: 5 хвилин і готово» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Електронна книга «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах

Отримайте ключики від усіх дверей!

Для реєстрації потрібна лише хвилинка, а скільки потім користі...

Адже під рукою:

• найсвіжіші новини освітньої сфери

• поради для безпомилкової роботи

• шпаргалки для скачування

• нормативні документи

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

Витратіть на реєстрацію лише 57 секунд і отримайте доступ до:

форм та зразків для скачування
✓ актуальних статей від редакції
✓ докладних відповідей на складні робочі ситуації
✓ найсвіжіших новин галузі
нормативних документів



У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль