text
Педрада

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

  • 8 листопада 2018
  • 718

Які типи інтегрованих уроків та їх ознаки? Як підготувати інтегрований урок?

Методика інтегрованого уроку розробляється вчителями на міжпредметній основі з огляду на дидактичну доцільність.

⇒ Як аналізувати урок вчителя

Змістову й структурну цілісність уроку забезпечують добором об’єкта вивчення.

Типи інтегрованого уроку

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів.

Що таке інтеграція

Онлайн-курс для вчителів початкової школи від EdEra

Зазвичай інтегровані уроки проводять задля узагальнення та систематизації навчального матеріалу.

На таких уроках інтегрують матеріал навчальних предметів:

  • однієї освітньої галузі (наприклад, мови і літератури)
  • певного циклу (приміром, природничо-математичного).

Натомість не менш ефективною є інтеграція на уроках засвоєння нових знань, умінь і навичок, застосування знань, умінь і навичок та комбінованих уроків, а також з різних навчальних предметів.

Інтегрований урок з музичного мистецтва, літературного читання та образотворчого мистецтва

Який він — нестандартний урок у початковій школі

Інтегрований урок української літератури та історії

Результативними є інтегровані нестандартні уроки, як-от:

  • урок-подорож
  • урок-казка
  • урок-свято тощо.

Види інтегрованого навчання

Онлайн-курс для вчителів початкової школи від EdEra

Підготовка інтегрованого уроку

Перед плануванням інтегрованого уроку вчитель визначає:

  • пов’язані за змістом теми
  • зв’язки між об’єктами вивчення
  • ключові й предметні компетентності для формування в учнів на інтегрованому уроці
  • цілі інтегрованого уроку.

Щоб здійснити інтеграцію, вчитель всебічно вивчає тему, консультується з колегами.

На інтегрованому уроці педагог організовує навчальну діяльність учнів, концентруючи увагу на провідних ідеях, організовуючи творчий пошук і активізуючи пізнавальну діяльність, з урахуванням вікових особливостей молодших школярів, специфіки навчальних предметів, зміст яких інтегрується, дидактичних цілей вивчення навчального матеріалу кожного з них.

За Методичними рекомендаціями про викладання навчальних предметів

Підписка на статті

Щоб не пропустити жодної нової статті, підпишіться на розсилку

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
До світу освіти