Замовте видання онлайн або телефонуйте 0 800 212 012. Дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий демодоступ

Практика управління дошкільним закладом

Методичні рекомендації для 3-х класів НУШ

  • 19 серпня 2019
  • 1902
  • Середній бал: 4 із 5

МОН надало методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 3-му класі НУШ у 2019/2020 навчальному році

У 3-му класі відбувається перехід до другого циклу початкової освіти — основного. Цикл передбачає зміни у підходах до навчання, виховання та розвитку учнів, а також у процесі оцінювання.

Збережено наступність з попереднім циклом навчання, зокрема, передбачено проведення ранкових зустрічей, реалізацію інтегрованого підходу до організації змісту навчання, застосування формувального та підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів із використанням компетентнісних завдань.

Форми та тривалість навчання учнів 3-х класів НУШ

Форми

Основними формами навчання учнів у з-му класі є:

  • навчальні заняття різних типів
  • екскурсії
  • проекти
  • інші форми за вибором учителя.

Також 3-й клас передбачає різні форми організації діяльності дітей, зокрема, колективну, групову та індивідуальну. Особлива увага зосереджена на організації групової роботи учнів.

Також передбачено застосування інтегрованого підходу до організації освітнього процесу. Інтегрований підхід передбачає поєднання змісту і видів діяльності різних освітніх галузей навколо теми природничого та соціокультурного змісту.

Сплануйте роботу в жовтні

Тривалість та організація навчального процесу

На вивчення однієї теми відводиться один місяць. Теми мають враховувати очікувані результати навчання, а також інтереси учнів.

Ранкові зустрічі організовують на початку дня перед першим уроком.

Методи навчання у з-му класі НУШ

Основні методи навчання:  

  • дослідницькі
  • творчі
  • проблемно-пошукові.

Дослідницькі, творчі, пошукові, проектні види діяльності є основними видами діяльності учнів у ході навчання. Також вчитель може застосовувати ігрові методи навчання, але не робити на них акцент.

Під час складання освітніх програм та навчальних планів заклад освіти може здійснювати перерозподіл навчальних годин навчального плану в межах 15% від загального обсягу навчального навантаження.

Домашні завдання носять диференційований характер і пропонуються з метою самовдосконалення та враховують результати формувального оцінювання.
 

Оцінювання учнів 3-х класів НУШ

У 3-му класі передбачено вербальне оцінювання навчальних досягнень учнів. Під час вербального оцінювання не виставляють бали у Класний журнал, а також не роблять словесних суджень.

З метою діагностики особистісних та навчальних досягнень учнів здійснюють підсумкове завершальне оцінювання наприкінці навчального року.

logo
57 секунд зараз = доступ до документів постійно!

Зареєструйтеся —
і скачуйте все! 
 
Зразки та форми документів закладу освіти, інфографіку, рекомендації експертів...

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся
57 секунд зараз = доступ до документів постійно!

Зареєструйтеся —
і скачуйте все! 
 
Зразки та форми документів закладу освіти, інфографіку, рекомендації експертів...

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
Зареєструватися