Проєкт дорожньої карти впровадження Державного стандарту базової освіти

4 червня 2020
5238
Середній бал: 5 із 5

МОН опублікувало проєкт Дорожньої карти впровадження Державного стандарту базової освіти

Що у Дорожній карті 

Відповідно до проєкту Дорожньої карти, новий стандарт планують подати на затвердження Уряду уже в серпні.

Також планують розробити критерії оцінювання та методичні рекомендації з оцінювання компетентностей учнів у період з лютого до вересня 2021 року.

Зміни у Законі про повну загальну середню освіту

Освітні програми за оновленим стандартом мають розробити до лютого наступного року.

Підготувати тренерів НУШ до пілотування стандарту у березні-квітні 2021 року.

Крім того, планують провести тренінги для вчителів щодо впровадження стандарту у червні-серпні 2021 та 2022 років.

Також передбачено і розробку цільових програм з підвищення кваліфікації вчителів-предметників базової школи у вересні-листопаді 2021 року.

 

Наразі тривають публічні консультації з громадськістю щодо нового стандарту для 5-9 класів.

Розклад:

  • 2 червня – Київ;
  • 4 червня – Київська, Житомирська, Чернігівська, Сумська та Рівненська області;
  • 9 червня – Кіровоградська, Черкаська, Вінницька, Полтавська та Хмельницька області;
  • 11 червня – Одеська, Миколаївська, Херсонська та Запорізька області;
  • 16 червня – Луганська, Донецька, Харківська та Дніпропетровська області;
  • 18 червня – Закарпатська, Львівська, Івано-Франківська, Волинська, Чернівецька та Тернопільська області.

Консультації передбачають обговорення питань щодо:

  • дорожньої карти імплементації Державного стандарту базової середньої освіти;
  • варіативної структури типової освітньої програми та типових навчальних планів;
  • шляхів реалізації освітніх галузей через навчальні предмети та інтегровані курси;
  • готовності закладів освіти до організації освітнього процесу за власними освітніми програмами;
  • готовності вчителів до конструювання і реалізації власних програм;
  • ставлення освітянської спільноти до інтеграції знань та реалізації інтегрованих курсів у освітньому процесі.

logo