Дистанційне навчання має бути поєднано в онлайн і офлайн формах

2 січня 2022
3266
Середній бал: 5 із 5

В умовах дистанційного навчання вчителям радять застосовувати два режими проведення уроку — онлайн і офлайн

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Уже довгий час у закладах освіти періодично проводять дистанційне навчання.

СКАЧАТИ

Час використання технічних засобів навчання

Водночас тривалість навчальних занять має зберігатись:

35 хвилин для 1 класу

40 хвилин для 2-4 класів

45 хвилин для 5-12 класів

Обмеженню підлягає лише час безперервної роботи учнів з комп’ютером.

«Наприклад, для учнів 5 класу час безперервної роботи з комп’ютером становить максимум 20 хвилин. Цей час вчитель може використовувати для синхронної взаємодії (онлайн) — для пояснення або загального огляду матеріалу навчального заняття, практичного закріплення вивченого, застосування інтерактивних прийомів навчання, перевірки результатів навчання тощо», — акцентують в освітньому відомстві.

Решту часу навчального заняття — 25 хвилин — вчитель організовує роботу в асинхронному режимі, тобто офлайн, без комп’ютера.

«Учні можуть виконувати вправи у робочому зошиті, працювати з текстом і завданнями у підручнику, виконувати творчі завдання тощо. Також наприкінці заняття вчитель може повернутися до режиму відеоконференції», — зазначають у МОН України.

Зокрема, згідно з санітарним регламентом, обов’язковим є проведення вправ з рухової активності та гімнастики для очей під час роботи з технічними засобами навчання.

«Важливо також, що не кожне навчальне заняття обов’язково проводиться з використанням синхронного режиму взаємодії вчителя та учнів. Школа може скласти розклад занять, згідно з яким деякі заняття проходять лише асинхронно», — повідомляють у Міносвіти.

Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою школи, має організовуватися в синхронному режимі.

«Водночас рівномірність розподілу цього часу між різними навчальними предметами і доцільність чергування занять з використанням синхронного та асинхронного режимів забезпечує керівник закладу освіти», — повідомили у Міністерстві освіти.

logo