Як впровадити інклюзивну освіту в школі

17 травня 2022
616
Середній бал: 5 із 5

Приєднуйтеся до онлайн-курсу «Інклюзивна освіта в школі: практика впровадження» зі знижкою - 30%

Як впровадити інклюзивну освіту в школі

Новий порядок організації інклюзивного навчання почав діяти 1 січня 2022 року. І поширюється не лише на ті заклади, де навчаються діти з особливими освітніми потребами. Питання інклюзивної освіти стосуються будь-якого закладу освіти та кожного керівника, педагога, чи практичного психолога. В онлайн-курсі «Інклюзивна освіта в школі: практика впровадження» отримаєте відповіді та дізнаєтеся, як впровадити інклюзивну освіту у вашому закладі.

Також врахуйте, що загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника протягом п’яти років, яка оплачується за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, не може бути меншою за 150 годин, з яких не менше 10 відсотків загальної кількості годин обов’язково повинні бути спрямовані на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині роботи з учнями з особливими освітніми потребами.

Розпочати навчання

Програма курсу

Інклюзивна компетентність

  • Філософія та принципи інклюзивної освіти
  • Умови інклюзивного навчання

Інклюзивне середовище та універсальний дизайн

  • Створення інклюзивного середовища
  • Універсальний дизайн

Індивідуалізація освітнього процесу

  • Командний підхід в організації інклюзивного навчання
  • Технологія індивідуального планування
  • Підтримка дітей з ООП у воєнний та повоєнний час

Як виконати обов’язкові 15 годин підвищення кваліфікації

Структура 

Програма містить 7 тем, що розподілені на 21 урок

Навчання у Вищій школі освітнього менеджменту — повністю дистанційне, тобто слухач курсу підвищує кваліфікацію:

  • у зручний для нього час;
  • без відриву від роботи.

Лекції курсу написані лаконічно і зрозуміло, доповнені відео та прикладами ситуацій з професійного життя.

Обсяг підвищення кваліфікації — 30 годин / 1 кредит ЄКТС. Тривалість навчання - 2 місяці.

Лектори

Лектор курсу «Інклюзивна освіта в школі: практика впровадження»:

ГОРБЕНКО Інна, доцент кафедри менеджменту, практичної психології та інклюзивної освіти ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди», канд. пед. наук.

Як взяти участь в онлайн-курсі

Насамперед:

ХОЧУ НАВЧАТИСЯ

logo