План реалізації річного завдання за громадянсько-патріотичним напрямом

27 травня 2022
642
Середній бал: 5 із 5

Як сформувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни завдяки їхній участі в проєктній діяльності громадянсько-патріотичного змісту

Тема та форма роботиМета
Основи патріотичних почуттів дошкільників: як формувати та які напрями обрати
Семінар
Організація проєктів громадянсько-патріотичного змісту в різних вікових групах
Самоосвіта
  • запропонувати педагогам опрацювати статті в періодичних виданнях щодо громадянсько-патріотичного виховання дошкільників
  • розширити знання педагогів про особливості організації проєктів громадянсько-патріотичного змісту: вибір теми, організація діяльності дітей, прогнозований результат
  • доповнити методичну картотеку вихователів технологічними картками проєктів українознавчого змісту для різних вікових груп
Що розмістити в етнографічних осередках
Методичні рекомендації
  • підготувати методичні рекомендації для вихователів «Що розмістити в етнографічних осередках різних вікових груп»
  • запропонувати варіанти, як використовувати етнографічні осередки в організації роботи з дітьми
  • надати рекомендації, як використовувати регіональні особливості в облаштуванні предметного розвивального середовища груп
Як ознайомлювати дошкільників з народними й державними українськими символами
Семінар-практикум
  • розширити знання педагогів про методи, прийоми та засоби ознайомлення дітей з народними й державними українськими символами
  • продемонструвати приклади організації освітньої діяльності з дітьми різних вікових груп
Методи та прийоми громадянсько-патріотичного виховання дошкільників
Консультація для педагогів-початківців
Народна іграшка в роботі з дітьми різного віку
Майстер-клас
  • актуалізувати знання педагогів про різновиди українських народних іграшок
  • удосконалити вміння обирати тематику та зміст освітньої діяльності з дітьми
  • продемонструвати приклади використання українських народних іграшок під час різних форм освітньої діяльності
Виховуємо громадянина в родині
Круглий стіл для батьків
  • надати батькам вихованців рекомендації, як формувати в дітей основи громадянськості
  • розширити знання батьків про українські народні традиції щодо виховання дітей
  • запропонувати теми родинних мініпроєктів громадянсько-патріотичного спрямування
Рідна мова — джерело патріотичних почуттів
Семінар-практикум
Ознайомлюємося з традиціями рідного краю
Квест для батьків і дітей
  • стимулювати розвиток в дітей відчуття приналежності до своєї країни під час спільної діяльності з батьками
Як виховувати свідомого громадянина
Круглий стіл для вихователів і вчителів початкової школи
  • проаналізувати зміст соціально-громадянської компетентності дошкільників
  • проаналізувати основні складові громадянськості дошкільників і молодших школярів
  • спланувати спільну діяльність з формування в дітей відчуття приналежності до своєї країни
Діагностика професійної компетентності педагогів щодо громадянсько-патріотичного виховання дошкільників
Тест та анкетування
  • підготувати бланки тесту й анкети, щоб визначити, які методи та прийоми використовують педагоги для формування соціально-громадянської компетентності дітей
  • провести діагностику, опрацювати результати
Колективні перегляди організації освітньої діяльності в різних вікових групах
  • надати цільову методичну допомогу педагогам під час організації різних форм освітньої діяльності громадянсько-патріотичного змісту
  • визначити рівень професійних знань і вмінь педагогів щодо розвитку соціально-громадянської компетентності дітей
  • удосконалити навички професійної рефлексії
Стан роботи з громадянсько-патріотичного виховання дошкільників
Тематичний контроль

Українські традиції як засіб формування в дітей відчуття приналежності до своєї країни
Засідання педагогічної ради

Порядок денний
1. Результати виконання рішень попереднього засідання педради (керівник ЗДО).
2. Цілісність, системність і послідовність планування й організації проєктної діяльності громадянсько-патріотичного змісту (аналіз роботи вихователів: вихователь-методист).
3. Малі форми усної народної творчості як складова національно-патріотичного виховання (з досвіду роботи: вихователі молодших груп).
4. Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами (з досвіду роботи: вихователі середніх і старших груп).
5. Календарна обрядовість у роботі з дітьми (з досвіду роботи: вихователі всіх вікових груп).
6. Практикум «Народні ігри в житті сучасної дитини» (вихователь-методист).

logo