Як використання смайликів у листуванні впливає на людину

4 лютого 2015 392
Використання смайлів допомагає запам’ятовувати інформацію і навіть може зробити людину щасливішою.

Смайлик, смайл (англ. smile), емотикон (англ. emoticon) — це ідеограма, що змальовує емоцію та складається з різних символів, зокрема службових.

Це маленькі зображення, які можна використовувати для вираження своїх почуттів або емоцій.

Поширення смайлик набув в інтернеті та SMS, проте останнім часом його використовують повсюдно. Нині смайлик є невід'ємним атрибутом під час листування електронною поштою. Також його використовують у чатах, форумах, ICQ.

Щодо ділового листування, то люди намагаються уникати смайлів, бо це виглядає несерйозно.

Проте дослідження суперечать цьому твердженню. Пропонуємо вам ознайомитися з результатами досліджень, які підтверджують користь від використання смайликів.

1.       Використання смайликів впливає на популярність у соцмережах.

Так, люди, які використовують позитивні смайлики, мають високий показник Klout Score (інструмент для перевірки впливовості користувача Twitter) і доволі популярні в соцмережах.

Щоб зробити такі висновки, Сімо Чокнай із комп’ютерної лабораторії Кембріджа, керівник експерименту, разом зі своїми колегами проаналізували більше 31 мільйона твітів і півмільйона постів у Facebook.

2.       Людина сприймає смайл як реальне усміхнене обличчя.

Австралійські вчені з Університету Фліндерса в Аделаїді (Flinders Univercity) дослідили сприйняття смайлів і з’ясували, що у людини активізуються ті самі частини мозку під час того, як вона дивиться на смайл, що й тоді, коли вона бачить реальне усміхнене обличчя.

Це спрацьовує лише тоді, коли смайлик читати зліва направо і він надрукований так — :-).

Оскільки дуже позитивним є вплив усміхненого обличчя, то його активно використовують у маркетингу та ЗМІ.

3.       Смайли також ефективно використовують і в діловій переписці.

Учені із Сент-Луїського університету, штат Міссурі, вивчали, як люди сприймають смайли в ділових та особистих листах. Групі учасників показали два типи листів: особистий лист у кокетливому тоні та запит на співбесіду щодо роботи. У деякі листи вчені додали смайлики.

Респондентам більше сподобалися листи, як і серед особистих, так і серед ділових листів, де відправник використав смайл.

Учені стверджують, що смайлики у ділових листах сприймалися респондентами як прояв дружелюбності.

4.       Смайли пом’якшують критику.

Якщо ви збираєтеся зробити людині зауваження, то смайли дадуть змогу уникнути негативної реакції.

Дослідження китайських вчених показує, що зауваження, які супроводжуються смайликами, співробітники сприймають краще і з більшим бажанням беруться за виправлення помилок.

5.       Смайли в листуванні формують позитивне враження  про автора.

Якщо у листуванні ви хочете створити образ розумної і відкритої для спілкування людини, то вам допоможуть смайлики.

Про це свідчать результати дослідження, під час якого учасники вели переписку з «експертами у сфері здоров’я» та «експертами у сфері кіноіндустрії».

Одні експерти використовували у своєму листуванні смайлики, інші — ні. У результаті компетентними і дружелюбними, на думку респондентів, були визнані ті експерти, які використовували смайлики.

Також це дослідження доводить, що смайлики допомагають  ліпше запам’ятовувати  прочитану інформацію.

6.       Смайлики сприяють створенню комфортного робочого процесу.

Давно відомим є таке явище, як негативний ефект email, що полягає в негативному сприйнятті отримувачем змісту електронного листа.

Це виникає тому, що під час електронного листування ми не чуємо тон голосу, який показує справжні емоції співрозмовника.

Щоб ваші листи не сприймались негативно, можна використовувати смайлики.

У 2013 році вчені Флоридського університету провели дослідження, під час якого 152 працівника читали різні електронні листи зі смайликами і без.

Вчені довели, що використання смайликів у діловому листуванні дає змогу більш точно зрозуміти тон листа і зменшує напругу в робочому процесі.

7.       Смайлики впливають на відчуття щастя та задоволення.

Дослідження, проведене у 2008 році, показало, що люди, які використовують смайлики, відчувають більше задоволення, сприймають інформацію більш насичено та отримують від неї більше користі.

Тому, шановні колеги, збагачуйте своє листування гарним настроєм :)!



Ваша персональна добірка.

    Підписка на новини

    Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

    Освітні заходи

    Освітні заходи

    Перевірте свої знання та здобудьте нові

    Взяти участь

    Інтернет-магазин

    Самое выгодное предложение

    Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

    Живе спілкування з редакцією
    Скачати листівки

    Книжкова полиця

    «Педагогічна рада в дошкільному навчальному закладі» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

    Електронна книга «Одна голова добре, а педрада — ліпше»

    для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

    Читати книгу



    © Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

    Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу

    
    • Ми в соцмережах