Педагогіка розуміння: яка вона?

10 лютого 2016
326
Середній бал: 5 із 5

9 лютого відбувся перший вебінар для передплатників фахових видань Цифрового видавництва МЦФЕР на тему «Педагогіка розуміння як інструмент особистісного зростання» за участю доктора педагогічних наук Наталі ГАВРИШ

9 лютого відбувся перший вебінар для передплатників фахових видань Цифрового видавництва МЦФЕР на тему «Педагогіка розуміння як інструмент особистісного зростання» за участю доктора педагогічних наук Наталі ГАВРИШ.

До участі у вебінарі долучилися сотні педагогів з усіх куточків України. Наталя ГАВРИШ розкрила сутність педагогіки розуміння у трьох аспектах. Спочатку охарактеризувала педагогіку розуміння як засіб оптимізації освітнього процесу. Потім надала рекомендації щодо того, як будувати взаємини з дитиною, застосовуючи різні техніки, зокрема алгоритм розв’язання проблемних ситуацій, техніку активного слухання, техніку я-сповіщень та техніку схематизації.

Насамкінець Наталя ГАВРИШ наголосила, що, опановуючи педагогіку розуміння, педагоги набувають стилю нового педагогічного мислення. Характеристиками цього стилю є такі:

  • прагнення до максимальної гнучкості
  • здатність до емпатії, сензитивність до потреб дітей
  • уміння надати викладанню особистісного забарвлення
  • емоційна врівноваженість, впевненість у собі, життєрадісність
  • володіння стилем легкого, теплого, неформального спілкування з дітьми

Водночас під час виступу лектор наводила промовисті приклади з власної педагогічної діяльності, аби проілюструвати слухачам варіанти взаємодії з дітьми в конкретних ситуаціях.

Усі учасники жваво долучалися до обговорення, ставлячи свої запитання лектору в чаті. А насамкінець подякували Наталі ГАВРИШ за можливість розширювати власну професійну компетентність та ліпше порозумітися з дітьми.

logo