text
Педрада

Інклюзивне навчання дітей з порушеннями зору

  • 30 березня 2016
  • 66

Відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід дітей з порушеннями зору в процесі інклюзивного навчання»

Відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід дітей з порушеннями зору в процесі інклюзивного навчання».

Метою семінару було підвищення компетентності методистів, керівників, педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними та спеціальними класами для дітей з порушеннями зору щодо особливостей організації навчальної діяльності.

У семінарі взяли участь провідні вчені України в галузях тифлопедагогіки та офтальмології, представники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, практичні психологи, тифлопедагоги ЗНЗ, дитячі офтальмологи, оптометристи, батьки дітей з порушеннями зору, представники громадських організацій.

Учасники семінару ознайомилися з напрямами діяльності МОН України щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в контексті сучасної державної політики та з особливостями професійної підготовки тифлопедагогів до роботи в системі інклюзивної освіти.

Доповідачі розповіли про науково-методологічні засади запровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, наголосили на важливості системної роботи з профілактики порушень зору в дітей та офтальмологічної складової супроводу їх навчання.

Під час заходу відбулася виставка-презентація підручників та навчальних посібників, що стосуються інклюзивної освіти, майстер-класи кращих учителів інклюзивних та спеціальних класів навчальних закладів.

Роботу семінару завершили ухваленням резолюції.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк