Консультативна діяльність у системі освіти

11 вересня 2014 18
Через складні обставини, у яких опинилися громадяни нашої країни, прогнозовано зростає кількість звернень до практичних психологів. Тому актуальними для фахівців є питання, пов’язані з консультативною діяльністю. Серед них — аналізування та узагальнення професійного досвіду як у цілому, так і щодо надання консультативної допомоги.

Процес психологічного консультування — це тісна співпраця і співтворчість практичного психолога з клієнтом, що веде останнього до життєвого успіху, відчуття гармонії, комфорту, впевненості в собі, внутрішнього спокою.

Щоб цей вид діяльності фахівця був ефективним і результативним, необхідно грамотно організувати роботу під час консультативної бесіди. Допоможуть у цьому публікації «Пошук життєвих орієнтирів клієнтом» та «Організаційні аспекти консультативної діяльності практичного психолога» про певні аспекти консультування дітей і дорослих, які опинилися у скрутній ситуації.

Мінімізувати негативний вплив посттравматичного стану на подальше життя дитини — одне з основних завдань практичного психолога системи освіти. До цієї роботи він має залучати педагогів. Про те, як запобігти наслідкам психологічної травми дитини, та як правильно поводитися, коли вона переживає втрату близької людини, читайте в публікаціях «Дитина переживає горе: запобігаємо помилкам педагогічного спілкування» та «Психологічна допомога дітям у кризових ситуаціях».

Психологічна неготовність дитини до відвідування дитячого садка може негативно позначитися на її розвитку. Щоб уникнути цього, фахівець має подбати про комфортне входження дитини в нові умови, зокрема грамотно організувати психолого-педагогічний супровід її адаптації. У пригоді стане стаття «Психологічне забезпечення адаптаційного періоду».

Про створення оптимальних умов для розвитку дітей із розладами аутичного спектра та дітей із синдромом Дауна в умовах інклюзивного навчання, а також про викривлені уявлення щодо психологічних особливостей таких дітей, що стають на заваді їхній успішній інтеграції в освітній процес читайте в публікації «Діти із синдромом Дауна: особливі чи такі як усі».

Способи уникнення псевдопсихологічної допомоги, рекомендації для батьків та педагогів щодо надання підтримки та допомоги дитині, яка переживає посттравматичний стрес,— усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках вересневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Педагогічна рада в дошкільному навчальному закладі» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Електронна книга «Одна голова добре, а педрада — ліпше»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль