text
Педрада

Визначено переможців конкурсу від журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

  • 29 серпня 2014
  • 21

Підбито підсумки цьогорічного конкурсу, організованого редакцією журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». Протягом трьох місяців на адресу редакції та на сайт конкурсу надійшла численна кількість робіт від педагогів-«дошкільників», які не звикли працювати шаблонно й консервативно. Це доводять їхні розробки — грунтовні, актуальні, сповнені цінних креативних ідей. На авторів найкращих робіт уже чекають подарунки.

Тема цьогорічного конкурсу — «Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів» — продиктована вимогою часу й суспільства щодо оновлення діяльності дошкільних навчальних закладів відповідно до найновіших і найперспективніших освітніх технологій і педагогічних підходів.

Скеровувати процес впровадження інновацій у освітній процес, мобілізовувати всі наявні для цього ресурси, налаштовувати педагогів на творчість і продукування ідей — це лише основні завдання керівника дошкільного закладу й вихователя-методиста в методичному супроводі дослідно-експериментальної роботи. Насправді їх набагато більше.

Робота ця надзвичайно відповідальна, та як засвідчили результати конкурсу, вихователі-методисти з усіх куточків України справляються з нею на дуже високому рівні. Усі конкурсанти у своїх розробках грунтовно й поетапно висвітлили процес започаткування експерименту й подальшого його впровадження в діяльність дошкільного закладу. А ще продемонстрували майстерність у організації методичної роботи з педагогами, вмінні з ними взаємодіяти, спонукати до експериментування та наполегливого пошуку.

Тематика конкурсних робіт різнобічна й охоплює найактуальніші аспекти розвитку дітей дошкільного віку. Кожна розробка оригінальна, грунтовна й має практичну значимість. Тож членам журі на чолі з Наталією Дятленко — доцентом кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка —цьогоріч довелося обирати найкращих із кращих.

Редакція щиро дякує всім учасникам конкурсу за активність і небайдужість, за наполегливість у щоденній праці та прагнення до якісних змін на дошкільній ниві!

Дізнайтеся більше про результати на офіційному сайті конкурсу «Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів».

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк