Як проводити бесіди задля безпеки з учнями

30 липня 2014 23
У Міністерстві освіти і науки України оприлюднили методичні рекомендації для проведення бесід з учнями щодо поведінки у надзвичайній ситуації.

Наразі зросла роль та значення професійної діяльності працівників психологічної служби системи освіти та педагогів. Перед вчителями та психологами стоїть нелегке завдання — навчити учнів адекватно поводитись у надзвичайній ситуації.

У листі Міністерства освіти і науки України «Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації» від 30.07.2014 № 1/9-385 надано інформацію про те, як поводитись у надзвичайній ситуації, про вибухонебезпечні предмети та як уникнути враження мінами.

Знання рекомендацій допоможе зорієнтуватись у разі загрози ведення бойових дій, загрози ураження стрілецькою зброєю,під час повітряної безпеки.

Окрім методичних рекомендацій педагогам для проведення бесід з учнями у документі є поради керівнику навчального закладу.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Складаємо наказ: 5 хвилин і готово» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Електронна книга «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу

Розсилка



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах