Чи може стіл бути трикутним, або Обговорюємо гостру проблему в дієвій формі

16 травня 2014 10
Проблема раннього віку, виховання і розвитку дітей у цей віковий період, батьківські погляди на виховання дітей є питаннями, що не втрачають своєї актуальності. До вашої уваги пропонуємо цікаву й дієву форму обговорення — ділову гру «Трикутний стіл».

15 травня 2014 року відбувся захід, який може бути прикладом у багатьох аспектах, зокрема: пошуку шляхів взаєморозуміння, обстоюванні своїх поглядів, організації семінарських і практичних занять зі студентами, вправлянні в організації та веденні дискусії, й основне — у переконанні опонентів шляхом аргументованих, логічних доводів, висловлених у виваженій формі.

Учасниками зустрічі стали експерти, студенти та батьки. У форматі ділової гри «Трикутний стіл» вони обговорили тему «Навчання у ранньому віці: за і проти».

Організаторами ділової гри виступили викладачі Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

У ролі знаних експертів захід відвідали:

  • Олена Острянська — старший науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, канд. пед. наук, доцент;
  • Ольга Полякова — науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України;
  • Алла Гончаренко — доцент кафедри теорії та методики дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук;
  • Ірина Карабаєва — старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук;
  • Тетяна Гурковська — головний редактор журналів «Практичний психолог: Дитячий садок» та «Практичний психолог: Школа», психолог-консультант.

У ході дискусії учасники зустрічі спробували намалювати портрет дитини раннього віку та визначити складові поняття «Ранній розвиток». Присутні обговорили значення раннього віку у розвитку дитини, особливості засвоєння нею соціального досвіду та опанування різних способів поведінки.

«Ключовим моментом у питанні виховання дітей раннього віку є проблема освіти батьків: навчання дорослих людей бути батьками. Лише розв'язавши це питання, ми зможемо розв’язати проблему неконтрольованого використання іноземних методик; свідомого ставлення батьків до розуміння вікових особливостей розвитку дитини та її можливостей (фізичних, фізіологічних, інтелектуальних, емоційних, психічних...); відповідальності батьків за прийняті рішення про вибір секції, гуртка, студії, у яких навчатиметься малюк тощо», — зазначила Тетяна Гурковська після завершення ділової гри.

Якщо вас зацікавила дана тема і ви бажаєте поставити запитання колегам або поділитися власним досвідом участі у різних формах обговорення актуальних проблем, залишайте свої повідомлення у відповідній темі форуму на порталі освітян України «Педрада».  



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією
Скачати листівки

Книжкова полиця

«Педагогічна рада в дошкільному навчальному закладі» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Електронна книга «Одна голова добре, а педрада — ліпше»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах