Морально-етичне та естетичне виховання засобами музики

17 лютого 2014
681
Середній бал: 5 із 5

У лютневому числі журналу «Музичний керівник» розкрито тему «Морально-етичне та естетичне виховання засобами музики». Для вас та ваших вихованців опубліковано чудові авторські сценарії музичних казок, конспект музичного заняття та багато іншого.

Вийшло друком лютневе число журналу «Музичний керівник» (02/2014), присвячене темі морально-етичного та естетичного виховання дошкільників засобами музики.

Зокрема, у методичній статті «Музичне мистецтво: предмет освіти чи виховання?» ви дізнаєтеся, які види музичної діяльності здатні максимально закласти в дітях розуміння й відчуття гармонії та краси, високої моралі та етики.

Натомість практичним порадником із питання етичного та естетичного виховання дошкільників для вас неодмінно стануть чудові авторські сценарії музичних казок для дітей середньої та старшої груп — «Любий друже, не лінуйся, добрим ділом ти красуйся!», «Як Козенята маму шукали» та «Недобра пані Лінь», — де підносяться одвічні цінності добра, дружби, взаємодопомоги та любові до праці.

Естетичну насолоду ми пропонуємо отримати вашим найменшим вихованцям, поринувши у світ чарівних звуків. Як саме — читайте у конспекті музичного заняття з однойменною назвою. А старші дошкільники нехай по-справжньому насолодяться захопливою грою в білі фантазії, яка представлена у конспекті музичного заняття переможця минулорічного конкурсу «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки», організованого журналом «Музичний керівник».

Як завжди, пропонуємо до вашої уваги пісенну колекцію, яка містить твори для дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.

Насамкінець, для вас у цьому числі журналу — публікація від експерта-аналітика, присвячена питанню оплати праці за заміну тимчасово відсутнього музичного керівника.

logo