Функціонування інклюзивних класів у школах

25 березня 2016
149
Середній бал: 5 із 5

За підсумками наради з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах

23 березня 2016 року у МОН України відбулася робоча нарада з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Під час наради учасники обговорили такі питання:

  • індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей
  • програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами
  • організаційні аспекти роботи асистента вчителя та його документація
  • оформлення шкільної документації інклюзивних класів ЗНЗ
  • співпраця органів управління освіти з органами охорони здоров'я, соціального захисту дітей з особливими освітніми потребами
  • оформлення угод про співпрацю педагогів та батьків щодо проведення корекційно-розвивальних занять з дітьми з особливими освітніми потребами
  • презентації досвіду роботи асистентів вчителя, логопедів, психологів, соціальних педагогів в інклюзивних класах ЗНЗ Києва, Волинської, Київської та Полтавської областей

За підсумками роботи наради прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів; професійного співробітництва в інклюзивному класі (вчитель, асистент вчителя, психолог, учитель-логопед, батьки).

logo