text
Педрада

Пізнавальний розвиток дошкільника

  • 14 листопада 2013
  • 287

Листопадове число журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» присвячено пізнавальному розвитку дітей дошкільного віку. Запрошуємо вас ознайомитися з поглядами науковців на процес пізнавального розвитку та тонкощами його ефективної організації.

Пізнавальний розвиток завжди був у центрі уваги дорослих, проте особливості його становлення, врахування їх в освітньому процесі дошкільного навчального закладу для багатьох і досі є незбагненними.

Про пізнавальний розвиток, тонкощі його ефективної організації, а також про досвід роботи практичних психологів щодо вивчення розвитку пізнавальних процесів у дошкільників ідеться у статтях «Тонкощі формування пізнавального розвитку дошкільника» та «Вивчення особливостей розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку».

Пізнавальний розвиток дітей не є відокремленим процесом. Зокрема, його якість залежить від впливів медіа-середовища, оскільки за таких умов соціалізація дітей набуває нових якостей і змісту. У статті «Ризики медіа-соціалізації дітей» висвітлюються питання надмірного споживання медіа-продукції дітьми раннього та дошкільного віку, а також ризики їх первинної і вторинної соціалізації.

Окрім того, на пізнавальний розвиток дошкільників впливають особливості взаємодії колективу дитячого садка з сім’ями дітей та організація освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Цим має опікуватися практичний психолог, організовуючи просвітницькі та психопрофілактичні заходи з батьками і педагогами. Тож читайте про педагогічну модель взаємин із дитиною, забезпечення повноцінної реалізації її Я та налагодження педагогічним колективом зворотного зв’язку з батьками дошкільників у статтях «Психологічні основи освітнього процесу в дитячому садку» та «Просвітницька робота практичного психолога щодо взаємодії дитячого садка і сім’ї дошкільника».

Про умови реалізації психолого-педагогічного супроводу дитини з розладами аутичного спектра, зокрема використання предметно-просторових, організаційно-смислових та соціально-психологічних ресурсів середовища, йде мова у статті «Забезпечення оптимальної адаптації дитини з розладами аутичного спектра до дошкільного навчального закладу».

Забезпечення адаптації дитини з порушеннями розвитку до дошкільного навчального закладу передбачає також її інтеграцію в колектив здорових дітей. Фахівцем, до якого насамперед звертаються за допомогою у такому разі, є практичний психолог. Завдяки статті «Інтеграція дитини з порушеннями розвитку в колектив здорових дітей» практичний психолог має змогу ознайомиться з основами успішної інтеграції дітей з порушеннями розвитку в дошкільний навчальний заклад загального типу

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації на сторінках щомісячного журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк