text
Педрада

Найрозумніші діти у світі — результати дослідження

  • 9 вересня 2013
  • 57

Що впливає на навчальні досягнення учнів? Чого навчають у школах? На подібні запитання спробувала відповісти американська журналістка Аманда Ріплі.

Американська журналістка Аманда Ріплі провела дослідження успішності навчання дітей різних країн світу. Його результати відображено у книзі «Найрозумніші діти у світі».

Журналістка зазначила, що у школах Фінляндії, Польщі та Південної Кореї учнів передусім навчають думати. Такий висновок вона зробила внаслідок спостереження за навчально-виховним процесом у школах названих країн. У цих школах протягом року навчалися за обміном три американські підлітки. Юних американців здивувала наполегливість їхніх нових однокласників, серйозне ставлення до навчання, обов’язкове читання, практична спрямованість уроків, на яких вчать застосовувати теоретичні знання у реальному житті, а також скромність класних кімнат, професіоналізм та авторитетність учителів.

Аманда Ріплі зазначила, що найліпше працюють школи, які мають чітку місію: допомагати учням у засвоєнні складного навчального матеріалу, а не виховувати висококласних спортсменів. Зокрема, у книзі негативно оцінено результати США та деяких інших країни в галузі освіти, бо вчителі не змогли навчити дітей мислити критично. Так, Програма міжнародного оцінювання учнів, відома як тест PISA (Programme for International Student Assessment), перевіряє вміння дітей розв’язувати проблеми, а не їхню здатність засвоювати матеріал. Від 2000 року тести цієї програми пройшли мільйони підлітків більш ніж у 40 країнах. Їх результати виявилися несподіваними: учні з Фінляндії, Кореї, Японії та Канади незмінно випереджають своїх однолітків із Німеччини, Великої Британії, Сполучених Штатів та Франції.

 

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк