Планшети — причина маленького словникового запасу дітей

24 липня 2013 14
Навчання дітей за допомогою смартфонів, планшетів та комп’ютерів може стати причиною незначного словникового запасу. Британські вчені виявили, що вербальний спосіб вивчення незнайомих слів сприяє їх кращому запам’ятовуванню.

Учені з інституту психіатрії Королівського коледжу Лондона з’ясували: використання смартфонів, планшетів та комп’ютерів у навчанні може призвести до зменшення словникового запасу школярів у порівнянні з їхніми однолітками минулих поколінь.

У рамках дослідження до експерименту було залучено 27 добровольців, які намагалися вивчити неіснуючі слова вербальним та візуальним способами.

Як встановили представники інституту, учасники експерименту швидше запам’ятовували незнайоме слово, коли чули його та намагалися повторити усно.

Якщо ж нове слово зустрічалося у письмовому вигляді, тобто на екранах електронних пристроїв, то добровольці його запам’ятовували гірше.

«Коли ви дізнаєтеся про нове слово, ви спочатку слухаєте його звучання, потім намагаєтеся повторити його, поки вам не вдасться вимовити слово правильно. Таким чином люди розширюють свій словниковий запас із першого року життя до зрілого віку, коли він сягає 30 000 слів», — розповідає керівник дослідження доктор Марко Катані.

Зазначимо, що сьогодні ринок планшетів дуже стрімко розвивається. У багатьох країнах новітні технології залучають до навчального процесу.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Педагогічна рада в дошкільному навчальному закладі» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Електронна книга «Одна голова добре, а педрада — ліпше»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І користуйтеся матеріалами порталу «Педрада»!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль