text
Педрада

Медична етика допомагає уникнути конфліктів на робочому місці

  • 27 червня 2013
  • 22

Висока культура спілкування медичного працівника із колегами — важлива передумова формування сприятливого психологічного клімату в колективі дошкільного навчального закладу загалом і ефективної лікувально-профілактичної діяльності зокрема.

Оскільки професійна діяльність медичних працівників передбачає активну та постійну взаємодію в системі «людина — людина», то неодмінно стануть у пригоді такі комунікативні навички:

  • уміння спілкуватися з колегами, дітьми та їхніми батьками відповідно до ситуації;
  • здатність до емпатії;
  • уміння проявляти дружелюбність.

Культура та етика поведінки на робочому місці передбачає взаємну ввічливість, що виражається в дотриманні субординації та відсутності фамільярності під час спілкування з колегами, звернення за консультацією або порадою і навіть під час висловлення сумнівів та заперечень.

Принцип співпраці є основним у лікувально-профілактичній діяльності медичних працівників дошкільних навчальних закладів. Адже високих результатів набагато легше досягти тоді, коли колектив працює як злагоджений механізм. Інакше тільки-но хтось не спрацює на повну чи відхилиться від визначеного напряму, як це одразу змушує змінювати стратегію й перелаштовувати інших. Відповідно наростає загальна фонова тривога, знижується рівень довіри між колегами тощо.

Отже, встановлення етично зумовлених та професійно доцільних взаємин у колективі має позитивний вплив не лише на якість роботи, а й на її результативність.

Рекомендації психолога щодо способів уникнення конфліктних ситуації в колективі дошкільного навчального закладу читайте у статті «Медична етика в роботі з колегами: профілактика конфліктів» червневого номера журналу «Медична сестра дошкільного закладу».

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк