«Адаптація до нових умов навчання»

20 травня 2013
59
Середній бал: 5 із 5

Вийшов друком свіжий номер щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Школа». Тема місяця — «Адаптація до нових умов навчання». Пропонуємо ознайомитися зі змістом.

У травневому номері щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа» розкрито тему адаптації дітей до нових умов навчання.

У статті «Дослідження типологічних особливостей нервової системи учнів під час переходу до основної школи» ви знайдете роз’яснення, як в умовах адаптації учня до нових умов  практичному психологу стає у пригоді метод спостереження. Крім того, до статті додано схеми спостереження за поведінкою учня та групи учнів з метою виявлення індивідуально-типологічних особливостей нервової системи. Зробивши копію цих схем, практичний психолог може використати їх у своїй роботі, що покращить її ефективність.

Про особливості психологічного супроводу підлітків у колективі класу читайте у статті «Адаптаційний період: формування гармонійних міжособистісних взаємин у колективі підлітків». У статті наведено схему проведення інтерактивного заняття щодо налагодження взаємодії у колективі класу.

Краще зрозуміти період у житті дитини молодшого шкільного віку, коли вона переходить до школи і змушена адаптуватися до нових умов, допоможуть статті «Дитина сьомого року життя: психологічний портрет» та «Емоції в житті молодшого школяра».

Усе це та багато іншої важливої, актуальної та цікавої інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Школа».

 

logo