text
Педрада

Телевізор «краде» природню допитливість у дітей

  • 14 лютого 2013
  • 33

Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації. Як наслідок, у дітей низький рівень пізнавального інтересу. Дуже важко навчити дитину, у якої немає бажання вчитися.

Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації.

Про повідомила завідувачка кафедрою дошкільної та початкової освіти Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка Наталія Гавриш.

«Наприклад, сьогоднішні діти надто багато дивляться телевізор. А телевізор ― це, в першу чергу, застиглий погляд ... Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації. Як наслідок, у дітей низький рівень пізнавального інтересу. По-перше, дуже важко навчити дитину, у якої немає бажання вчитися, який не виявляє інтересу до навчання. По-друге, у них недостатньо сформоване слухове сприйняття. Дитині необхідно вміти слухати вчителя », ― розповіла Н. Гавриш.

Нині часто буває, що батьки мало спілкуються зі своїми дітьми. Татусі і мамусі вкрай рідко спілкуються з дітьми або проводять бесіду неправильно. «Ми сьогодні наполягаємо на тому, що в дошкільному вихованні не діти є головною проблемою, а професіоналізм педагога і батьки, які мають низький рівень педагогічної культури, які не готові до конструктивного і повноцінному взаємодії зі своїми дітьми», ― зазначила вона.

Також Н.Гавриш прокоментувала модну тенденцію водити дітей до шкіл раннього розвитку. «Батькам, які водять дітей у центри раннього розвитку, слід знати, що подібні заклади роблять акцент на розвитку якогось певного вміння або напряму. Наприклад, на логіко-математичному чи художньому, а за повноцінний розвиток дитини в такому випадку відповідають самі батьки», ― сказала завідуюча кафедрою дошкільної та початкової освіти.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк